Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9600xt skall yte like godt som et 9800non pro....

Det er et ganske stort ytelsesgap mellom 9600xt og 9800np ;)

ja,ati 9800 non pro tilsvarer et 9700 pro..

og har 256 bit ram,9600 har bare 128 bit ram.

derfor lite båndbredde på kortet(dårlig ytelse)

Lenke til kommentar

simalarion,skulle vært cool om du kunne testet vice city og ut 2004

i 1200x1600 og alle detaljer på max..

synd du ikke hadde generals/zero hour,men skulle ikke

være noe problem og spille med 1200x1600

bruker du aa/af på i spillene ?

Lenke til kommentar

Ok, flight støtter ikke screen shots :cry: så jeg må bruke print screen så ut av spillet(på denne måten får jeg heller ikke sjekket hvor bra det er evnt ta mange), så gjøre den om til jpg da blir det 52 kb igjen og gjør ikke spillet mye rettferdighet, men dere får ideen av hvor bra det er skulle man tro ;)

For å ta et eks på hvor stort 2004 er har har det feks med Torp i sandefjord (altså samtlige Norske flyplasser, helt utrolig. Tør ikke tenke på hvor mange som er med i alt) ditt kan du fly i real time med oppdaterte vær effekter (hvert 15 min) slik at du får nøyaktig været som det er ute (om du flyr over byen din etc). + at du kjenner deg igjen :thumbup: . Du har også direkte kontakt med radio tårn over hele verden, slik at du kan melde din ankomst, sjekke været osv.

Hvor skall jeg sende bildene?

Lenke til kommentar
Ok, flight støtter ikke screen shots  så jeg må bruke print screen så ut av spillet(på denne måten får jeg heller ikke sjekket hvor bra det er evnt ta mange), så gjøre den om til jpg da blir det 52 kb igjen og gjør ikke spillet mye rettferdighet, men dere får ideen av hvor bra det er skulle man tro 

For å ta et eks på hvor stort 2004 er har har det feks med Torp i sandefjord (altså samtlige Norske flyplasser, helt utrolig. Tør ikke tenke på hvor mange som er med i alt) ditt kan du fly i real time med oppdaterte vær effekter (hvert 15 min) slik at du får nøyaktig været som det er ute (om du flyr over byen din etc). + at du kjenner deg igjen  . Du har også direkte kontakt med radio tårn over hele verden, slik at du kan melde din ankomst, sjekke været osv.

Da er bildene sent.

Edit: å kjøre alt på ultra high, kunne jeg bare driti i med 9800pro, nå glir det bedre med alt på ultra high :w00t:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Du trenger ikke å teste Vice City Simalarion, det går jo glatt i 1600x1200 på ett GF4 er jeg ganske sikker på...

Uansett, har ikke vært med så mye i den tråden her, men mitt nick ser du til venstre og jeg har også ett PC X800 Pro...

De som fulgte med i den forrige "store" tråden om dette kortet fikk sikkert med seg hvem som var først over 10k i 3dMark03 *HOST-hark-KREMT* :p

Jeg spiller en del VC g kjører det i 1280x1024 (pga. 17" LCD) med med max på AA og AF i driver... 100% Glatt, kan ta en liten bench etterpå...

Lenke til kommentar

Ser bra ut de bildene fra FarCry :p

Skal ha meg et X800pro kort selv, ikkeno vits å bruke 6-7000 på et 6800Ultra kort, så farlig er d liksom ikke.. vurdere sapphire fordi d er billigst, men venter til HL2 kommer med uansett..

Men lurer på om 512mb OCZ dual gold ram holder med høy oppløsning på f.eks FarCry og HL2? er så dyrt med 1gb ram så..

:p

Lenke til kommentar

gratulerer til dere som har fått x800 kortene og mesker dere med max grafikk i høy oppløsning :dribble:

men jeg gleder meg minst like mye da jeg har bestilt et 9800pro kort, nytt hk, cpu og ram for like mye gryn enn et x800xt koster.. hehe.

sleit fælt en stund (sikle på x800 osv) men fornuften vant (les: kona) :laugh:

fine skjermiser btw.

Lenke til kommentar
gratulerer til dere som har fått x800 kortene og mesker dere med max grafikk i høy oppløsning :dribble:

men jeg gleder meg minst like mye da jeg har bestilt et 9800pro kort, nytt hk, cpu og ram for like mye gryn enn et x800xt koster.. hehe.

sleit fælt en stund (sikle på x800 osv) men fornuften vant (les: kona) :laugh:

fine skjermiser btw.

Bah :p

Jeg fikk mitt for nesten en uke sia, så var det defekt.. :cry:

Lenke til kommentar
ja,ati 9800 non pro tilsvarer et 9700 pro..

og har 256 bit ram,9600 har bare 128 bit ram.

derfor lite båndbredde på kortet(dårlig ytelse)

pluss at 9600 serien har fire pipelines, mens 9800serien har åtte (bortsett fra se).

Skal jeg tro innleggene dine blir det nok ikke noe Nvidia på deg, din fanATIc  :p

Ho, ho ho se hem som snakkker! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...