Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal folk skrive om noe anna enn x800 pro nå får dem stikke på det forumet det hører hjemme mener jeg...

Jeg håper simalarion kommer med flere tilbakemeldelser om sitt PoworColor kort. Ettersom jeg selv skal ha dette er jeg veldig nysjerrig på om han fortsatt er fornøyd med kortet? :)

Lenke til kommentar
Skal folk skrive om noe anna enn x800 pro nå får dem stikke på det forumet det hører hjemme mener jeg...

Jeg håper simalarion kommer med flere tilbakemeldelser om sitt PoworColor kort. Ettersom jeg selv skal ha dette er jeg veldig nysjerrig på om han fortsatt er fornøyd med kortet? :)

ja venter på flere bilder fra far cry bruker ett av bildene som bakgrunn nå utrolig grafik på far cry med x800

på mitt geforce 4 mx 440 4x agp suger grafiken

Lenke til kommentar
Det ble PowerColor til slutt på meg og.

Men i bundelen til powercolor, er bagen som ligger med for bærbare PC'er?

Ser ikke helt logikken når skjermkortet er for stasjonære PC'er :wee:

Vel, jeg har lest at du fint kan bruke sekken som bag til bærbar PC. ser ikke logikken jeg heller, men det er jo en ellers kul sekk da :D

Kan jo være litt morro å gå med den rundt i byn :laugh:

Lenke til kommentar
Det ble PowerColor til slutt på meg og.

Men i bundelen til powercolor, er bagen som ligger med for bærbare PC'er?

Ser ikke helt logikken når skjermkortet er for stasjonære PC'er  :wee:

Vel, jeg har lest at du fint kan bruke sekken som bag til bærbar PC. ser ikke logikken jeg heller, men det er jo en ellers kul sekk da :D

Kan jo være litt morro å gå med den rundt i byn :laugh:

den sekken kan jo ikke være så stor

Lenke til kommentar

Sekken er fabelaktig :thumbup:

Jeg har prøvd samtlige spill nå, alle har fungert uten problemer. For de som har 9800pro fra før og har kjørt spillene på fult fra før er det jo ikke noe forkjell, bortsett fra de nyeste (colin mcrae 4, far cry), merket forøvrig forkjell på toca driver også der bilene nokk gikk fortere en de skulle ;) .

Det er ikke fler tester å ta, så vi får vente til neste "heavy" tittel (hl2 :dribble: ). De nyeste spillene jeg har prøvd bortsett fra de nevnte er PainKiller og uefa 2004, begge var en stor skuffelse for meg,på uefa har de kunn lagt til noen ekstra finter, de har også et frustrerendet meny system der du bare kan stille på skjerm oppløsning og low - normal - high på grafikken :dontgetit: som forøvrig virker dårligere en fifa 2004.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Dette begynner å bli litt latterlig:

jeg kødder ikke. socket 939 har tenkt på det men fy så dyr de var da 6000+ for en prossesor aldri livet
litt off topic her nå: er denna prossesoren noe å satse på eller ikke

og hvor mye kan man kokke den

Først sier du at du aldri i livet vil kjøpe en cpu for 6000+ og så linker du til en A64 3700+ for 6300 kroner og spør om den er noe å satse på.

Jeg begynner å få mange grunner til å ta deg lite seriøst nå!

Unnskyld at det blir litt off-topic, men jeg ser meg litt lei på hansol123

Lenke til kommentar

Jeg er nybegynner på dette med skjermkort og lurer på en ting angående dette.Jeg har i dag et Radeon 9600xt.Det jeg lurer på er:Hvis jeg kjøper et X800 kort.Blir grafikken i spillene mine mye bedre? Har lest mye om de nye X800 kortene i det siste og er usikker på om jeg skal kjøpe et,eller om jeg klarer meg med 9600xt kortet mitt? Jeg spiller MYE.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Jeg er nybegynner på dette med skjermkort og lurer på en ting angående dette.Jeg har i dag et Radeon 9600xt.Det jeg lurer på er:Hvis jeg kjøper et X800 kort.Blir grafikken i spillene mine mye bedre? Har lest mye om de nye X800 kortene i det siste og er usikker på om jeg skal kjøpe et,eller om jeg klarer meg med 9600xt kortet mitt? Jeg spiller MYE.

Du vil merke en del forskjell, ja..

Har du pæng nok, så går du for et X800PRO eller 6800GT... ;)

Lenke til kommentar

Svar:

Jeg er nybegynner på dette med skjermkort og lurer på en ting angående

Fra far cry - hl2 - doom3 med andre ord nye heavy titler må du nokk ha et x800pro kort for å få med deg de beste detaljene (aa-af 3dc feks). Jeg er en ivrig spiller selv, og har bestandig har pro serien, og har alltid kunnet kjørt alt på fullt med det. 9600xt skall yte like godt som et 9800non pro, så du kan seff spille de nyeste spillene oxo om du skrur av det mest krevendet, du spiller mye sier du kjøp x800pro - 6800 gt sier jeg da :yes:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...