Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

hansol123 er født i 1990, har denne maskinvare:

-- geforce 4 440 mx 512 mb ram amd xp 2200+ hansol 15" lcd

q-tec kabinett q-tec psu msi hovedkort  ---

Ser ikke for meg at han da kjøper 2 av de nyeste skjermkortene annet enn om han har smårike foreldre.   :roll:

den pcener mora mi sin jeg har ikke pc enda skal kjøpe i sommmer :dribble:

Stumpen full av pæng nå da eller? :p

har spart litt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått noen nye bilder fra kirjogra :D

22-26 er nye bilder :D gogogo, gleder meg til mitt x800 kort kommer, da kan jeg også spille med like digg grafikk. Ikke bare snylte på venners pc :p

Ja ^Th0mas^, du kan jo gi en av kupongene til meg...sier ikke nei jeg asso :green:

Har også lagt ut 1stk MaxPayne bilde som jeg fikk av simalarion nå på samme link, hva sier vi til x800pro? :yes:

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Nå har jeg sendt et bildet fra maxpayne. Her kjører det super smooth med 6 samples antialiasing + alt på fult seff.

Max payne støtter ikke screenshots slik at du må bruke prt screen å paste det i paint for hvert bildet, derfor er ikke bildet av det beste (får ikke tatt mange på en gang + at jeg ikke får sjekket de)

De nye bildene fra far cry viser virkelig aa af på høygir ;0)

Lenke til kommentar
Colin mcrae 4: Med mitt 9800pro  lugget det enkelte ganger dette er nå borte + at fps har steget betraktlig (fartfølelsen er bedre), selve grafikken ser jeg ikke så mye forkjell på, utrolig bra er den uansett. Det er dette spillet jeg spiller mest og er storfornøyd med restultatet  :D  (Har ratt oxo :love: )

Vietnam: Ingen merkbare forkjeller her, noe som heller ikke haddet vært nødvendig da det virket perfekt fra før. Det er heller ikke den "store" grafikken i dette spillet. Virker i alle fall helt perfekt med alt på fult.

Er det noe noen vill jeg skall teste så bare si i fra!?

OM 6800 er en bedre serie Dr... jeg i akkurat nå :laugh: , vær snill de som er på denne posten å skriv reply bare om x800pro tester osv.

Kan du ta en test i Generals Zero Hour med 1600x1200 ???

Hmm.. trodde Generals kun støttet opp til 1280x960 eller så?

Nei den støtter mye mer enn det... altså 1600xx1200 og.

Lenke til kommentar

Endelig, i dag fikk jeg revet av plasten rundt det nye Radeon kortet mitt. Hitman edt. levde opp til sine forventninger, absolutt ingen kunne tro at dette var innpakkningen til et skjermkort.

Min PC: AMD Athlon 64 3200+, 1 GB Corsair PC3200 m/led, 3 x 200 gb Maxtor 8mb cache. Chenbro Gaming kabinett, overnevt skjermkort, Nec 2500 DVD-brenner, MSI K8T NEO-FIS2R

3DMark 01 SE , default setting 22621

3DMark 03, default på reg. versjon : 8909

Har netopp gått i fra Creative 9800XT til dette kortet og forskjellen er 2000 poeng mere i 01 og 2309 poeng mere i 03.

Testet flyten i Far Cry maks setting i 1280 x 1024, spillet flyter enda bedre, særlig på de tyngre brettene i slutten av spillet

Star Wars Galaxies (online) økte gjennomsnittet , dette spillet har en cap på 29 frames, ligger som regel mellom 15-29 fps.

X800 Pro kortet ligner veldig på Creative 9800XT, alle referanse kort ligner jo på hverandre. En av de tingene jeg også var spent på var støynivået. Kortet sviktet ikke her heller, støy nivået er nok på det laveste som man kan forvente seg av et kort i toppklassen. PS! Creative 9800XT kortet hadde omtrent samme støynivå.

Innpakkningen er top notch, Hitman baggen med alle dens features er lekker, kortet ligger gjemt inne i bagen i en sort liten lekker papp boks(skulle vært i metal). Kabelene ligger i en egen lomme som egner seg til slikt og programvaren og spillet Hitman Contracts ligger pent og pyntelig i en dedikert lomme. Det er plass til en bærbar PC med 15" skjerm samt "alt" det andre man trenger med seg på tur. Det er t.o.m. en egen liten "utgang" for høretelefoner slik at man kan ha MP3, Cd-spiller etc. inne i bagen.

Alt i alt for denne bundelen 6 av 6 hos meg, kortet, tja ma forventer vel hele tiden noe mer. Skal teste kortet også i WinXP 64 bit, nå som ATI endelig har sluppet drivere til dette. Gleder meg til å teste Sapphire sitt Ultimate kort om en liten stund. Tror nok jeg beholder Hitman baggen for det.

PS! Ta av hitman logoen før du skal ut å reise, det er ingen vits i annonsere at du er en leiemorder.

Lenke til kommentar
Hmmm ... kan du teste Operation Flash Point ???

Med High texture details ??? Det hakker ganske bra på min XP-2500 1GIG ram og 9700Pro

wooT!? Du har ikke stillt deg skeptisk til dette da?

Hadde selv ett r9800pro før (det ble ødelagd), kjørte allt på maks (AA/AF og). Det gikk helt konge. dvs. om jeg husker rett, alltid over 60fps.

hvor mange objekter du kaster inn på brettene dine?

FRAPS hadde vært tingen?

Når jeg tok bilder, med selv mitt mx460kort så ble bildene langt større. Kanskje som blir tatt her blir komprimert eller noe slik?

bedre med få bra bilder enn mange dårlige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...