Nikkor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ø?Hva var meningen med den posten? At folk med penger, kan få tak i det meste? Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Han skrev et svar på ditt "spm" og du skjønner ikke svaret? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvordan går flashingen kirjogra? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen som vet hva som er forskjell på Sapphire Radeon X800PRO VIVO og Sapphire Radeon X800PRO Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) TDK@ Ja han hadde det, han var millionær, og hadde f eks minne brikker til 4 tusen per stk. ja han hadde det,han var millionær og slik gikk det men aldri stol på det venn av en venn sier, er aldri sant Endret 2. juni 2004 av nord Lenke til kommentar
jihn Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hørtes litt rart ut det venn av en venn greiene...tror han tuller litt med deg jeg Lenke til kommentar
breathe Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen som vet hva som er forskjell på Sapphire Radeon X800PRO VIVO og Sapphire Radeon X800PRO VIVO = Video In Video Out . Den andre har bare Video Out Lenke til kommentar
jihn Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det stemmer at Sapphire x800pro har hl2 kupong med ikke sant? Var inne på siden demmes, men så ikke noe om det liksom Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det stemmer at Sapphire x800pro har hl2 kupong med ikke sant? Var inne på siden demmes, men så ikke noe om det liksom Jeg lurer også på det samme, noen som kan BEKREFTE dette, jeg er ikke ute etter rykter eller hva du tror men en bekreftelse Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 flashinga trur ikke det går. jeg har sendt flere bilder til deg. jihn du får dem snart Lenke til kommentar
fixxer Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det stemmer at Sapphire x800pro har hl2 kupong med ikke sant? Var inne på siden demmes, men så ikke noe om det liksom Jeg lurer også på det samme, noen som kan BEKREFTE dette, jeg er ikke ute etter rykter eller hva du tror men en bekreftelse Saphire X800 pro har egen hl2 kuppong. Se egen thread i dette forumet. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 flashinga trur ikke det går. jeg har sendt flere bilder til deg. jihn du får dem snart Synd at det ikke går da... Jepp venter spent på nye bilder nå kirjogra Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvor fant du det kortet med VIVO limit? Noen som i det hele tatt vet når x800 pro kommer med vivo? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvor?, fant ikke tråden da jeg brukte søke funksjonen. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Det er ingen synlig bedring i bildet fra 9800pro med alt på max og x800pro da.. jeg ser det iallfall ikke. Men hvor blir det av screens med /r_displayinfo 1 !! ?? mine bilder er med \r_displayinfo 1 http://home.online.no/~vnerla/FarCry 1280x1024, alt på high, ultra high på vann osv. aa på highest, og af på highest. eneste som er slått av er fisker, fugler og motion blur. og ja, det er x800 pro. må ha på fisk, fugler og alt da eller så teller det ikke. da får du sikkert mye mindre frames da hva er det som ikke teller? er dette en konkurranse som jeg ikke vet om? se på bildene inne da, der er det hverken fugler eller fisker uansett...og motion blur brukes ikke med mindre du er så teit å bli skutt... edit: postet av veggiss...hilram vet bare ikke å logge seg ut av pcen på jobben Endret 2. juni 2004 av hilram Lenke til kommentar
jihn Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 kirjogra, gidder du sende bildene på ny...dem har ike kommt enda...vet ikke hvorfor. Samme skjedde i går med simalarion... Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 kirjogra, gidder du sende bildene på ny...dem har ike kommt enda...vet ikke hvorfor. Samme skjedde i går med simalarion... ok vent litt Lenke til kommentar
jihn Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hvor?, fant ikke tråden da jeg brukte søke funksjonen. hmm , har ikke funnet tråden jeg heller lyst å gi den til meg noen? Dette forumet det er snakk om? Endret 2. juni 2004 av jihn Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nå slutter vi med spam her i denne tråden. Hvis man ikke har noen ny informasjon å komme med, spørsmål eller kommentarer, trenger man ikke å spamme med unødvendige poster. Det er masse poster her nå som heller kunne blitt tatt via MSN eller PM. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ble det ikke noe bilder nu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg