Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TDK@ Ja han hadde det, han var millionær, og hadde f eks minne brikker til 4 tusen per stk.

ja han hadde det,han var millionær

og slik gikk det :green:

men aldri stol på det venn av en venn sier, er aldri sant :nei:

Endret av nord
Lenke til kommentar
Det stemmer at Sapphire x800pro har hl2 kupong med ikke sant?

Var inne på siden demmes, men så ikke noe om det liksom :hmm:

Jeg lurer også på det samme, noen som kan BEKREFTE dette, jeg er ikke ute etter rykter eller hva du tror men en bekreftelse ;)

Lenke til kommentar
Det stemmer at Sapphire x800pro har hl2 kupong med ikke sant?

Var inne på siden demmes, men så ikke noe om det liksom  :hmm:

Jeg lurer også på det samme, noen som kan BEKREFTE dette, jeg er ikke ute etter rykter eller hva du tror men en bekreftelse ;)

Saphire X800 pro har egen hl2 kuppong. Se egen thread i dette forumet. :)

Lenke til kommentar
Det er ingen synlig bedring i bildet fra 9800pro med alt på max og x800pro da.. jeg ser det iallfall ikke. Men hvor blir det av screens med /r_displayinfo 1 !! ??  ;)

mine bilder er med \r_displayinfo 1

http://home.online.no/~vnerla/FarCry

1280x1024, alt på high, ultra high på vann osv. aa på highest, og af på highest.

eneste som er slått av er fisker, fugler og motion blur.

og ja, det er x800 pro.

må ha på fisk, fugler og alt da eller så teller det ikke. da får du sikkert mye mindre frames da

hva er det som ikke teller? er dette en konkurranse som jeg ikke vet om? se på bildene inne da, der er det hverken fugler eller fisker uansett...og motion blur brukes ikke med mindre du er så teit å bli skutt...

edit: postet av veggiss...hilram vet bare ikke å logge seg ut av pcen på jobben :D

Endret av hilram
Lenke til kommentar

Nå slutter vi med spam her i denne tråden. Hvis man ikke har noen ny informasjon å komme med, spørsmål eller kommentarer, trenger man ikke å spamme med unødvendige poster. Det er masse poster her nå som heller kunne blitt tatt via MSN eller PM. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...