Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

til dere som skal kjøpe XT ugaven, jeg ser på at et annet forum at en har fått 13487 poeng i 3dmark 03 etter og ha enablet de 4 siste pipelinene, kortet blir kjent igjen som XT og kjører XT hastighet. Det er jo en merkbar økning det, ser de fleste her ligger ca. rundt 10k + -

men selv har jeg også litt lyst på XT da, for jeg er ikke modig nok til å modde tror jeg :blush:

men blir det XT på meg så blir det Asus sitt ta dette har TV inn

må jo bare også si at det er SINNSYKE RÅE bilder btw :dribble:

"Host" 11625 takk ;)

http://service.futuremark.com/compare?2k3=2591915

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Btw, en venn av meg, kjenner en amerikansk gutt som er 15 år, og han er i Norge nå..

jeg snakka med han i går, og han sa at vennen hans nettopp hadde fått sitt X800XT PE kort.......

Skal ringe komplett i formiddag etter skolen (9-14.30)...

Så vennen til vennen din har kjøpt et x800xt kort? Det tviler jeg sterkt på, siden ingen butikker i USA eller noe annet land selger x800xt skjermkort. De har ikke kommet i salg enda. Blir sannsynligvis ikke å få tak i før helt i slutten av juni :nei:

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Btw, en venn av meg, kjenner en amerikansk gutt som er 15 år, og han er i Norge nå..

jeg snakka med han i går, og han sa at vennen hans nettopp hadde fått sitt X800XT PE kort.......

Skal ringe komplett i formiddag etter skolen (9-14.30)...

å vennen til vennen din har kjøpt et x800xt kort? Det tviler jeg sterkt på, siden ingen butikker i USA eller noe annet land selger x800xt skjermkort. De har ikke kommet i salg enda. Blir sannsynligvis ikke å få tak i før helt i slutten av juni

Han vennen til vennen din må ha veldig gode kontakter.

Jeg har sjekket med alle amerikanske nettbutikker og ingen får de inn før 18-25 juni.

De har lagt kortene ut for forhåndsbestilling.

Lenke til kommentar
Det er ingen synlig bedring i bildet fra 9800pro med alt på max og x800pro da.. jeg ser det iallfall ikke. Men hvor blir det av screens med /r_displayinfo 1 !! ?? ;)

mine bilder er med \r_displayinfo 1

http://home.online.no/~vnerla/FarCry

1280x1024, alt på high, ultra high på vann osv. aa på highest, og af på highest.

eneste som er slått av er fisker, fugler og motion blur.

og ja, det er x800 pro.

Lenke til kommentar
Det er ingen synlig bedring i bildet fra 9800pro med alt på max og x800pro da.. jeg ser det iallfall ikke. Men hvor blir det av screens med /r_displayinfo 1 !! ??  ;)

mine bilder er med \r_displayinfo 1

http://home.online.no/~vnerla/FarCry

1280x1024, alt på high, ultra high på vann osv. aa på highest, og af på highest.

eneste som er slått av er fisker, fugler og motion blur.

og ja, det er x800 pro.

må ha på fisk, fugler og alt da eller så teller det ikke. da får du sikkert mye mindre frames da

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...