Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Jada men må si meg enig med evgeny her, høres ut som om det er helt sjukt bra bilde i forhold til alt annet, hadde dere TNT2 før eller :p . Har et 9800XT og har like bra bilde som det dere viser til her, benchmarks er mer nyttig enn bilder. fra 9600 og "opp" er det samme kvalitet på alle. Bare fps som skiller. Venter på XT igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere snakker jo rundt dere selv! husk at dette er stillbilder + at overflaten er bedre. Du snakker om at du ikke ser forkjell hele tiden alikevell skall du kjøpe xt?? det er i alle fall å kaste penger i dass. Se hele veien, ( 9700 serien 9800 serien) pro i forhold til xt, det er jo virkelig ingen forkjell grafikk messig, kunn fps!, når du da på toppen kan klokke et pro kort til xt blir det helt poengløst (noe jeg gjordet med mitt 9800pro blant annet).

Dette pga xt i samme serien har ikke noen nye features bare større klokkefrekvens, minne etc.

Så om du virkelig ikke setter pris på det lille extra og du er opptatt av å spare penger, kjøper du alle fall ikke et x800xt kort, da kjøper du et 9800pro kort til 1700kr og spiller uten aa, af og alle andre extra features.

Nevnte tidligere at ikke denne tråden er startet for slike diskusjoner, kunn for de som er intresert i x800pro i forhold til hva den klarer i spill og benchmarks.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jeg syns det ser sinnsykt bra ut... Gleder meg til jeg får en årntli PC!!! :love:

La forresten merke til han daue fyren som ligger i vannet på bilde 20. Han har armen sin i været... Kanskje han bare flyter som en dauing for å lure seg inn på fienden?? :D

Lenke til kommentar

Du vet, dem har sine triks :roll:

Endelig litt skikkelig AI.... :laugh:

Nei leggetid nå, var litt stilig at ASUS hadde samme pris på x800pro kortet som PowerColor nå da... Er lixom litt i tvil igjen nå hvem jeg skal velge, men jeg heller litt mot PC tror jeg.

Se her skrivefeil eller fakta?

Asus Radeon X800PRO 256MB DDR AGP, ATI X800PRO, DVI-I, Tv-Out, Retail

Vårt varenr.: 300662 / AX800PRO/TD/P/256M/A

Tilgjengelighet: 1 stk 2004-06-12 (ubekreftet)

Hmmm, hvem får da det ene kortet?

Skal uansett ha x800 pro :dribble:

Lenke til kommentar

Må bare legge til da, hadde et opsett på en pc tidligere i dag på litt over 15k, så jeg spurte komplett om det gikk an å få noen slags rabatter eller ihvertfall gratis levering... men neeeeeei :laugh:

Fikk mail tilbake, vi har desverre ingenting å gå på når det gjelder disse produktene. Så sjekket jeg priser i andre nettbutikker senere og så d ble rundt 2000 billigere....

Komplett :blush:

Lenke til kommentar

Komplett gjør en kjempejobb. Tenk bare på alle som handler der, og så skal du komme og spør om rabatt? Hørtest rimelig egoistisk ut. Når en butikk har BEST utvalg kan de sette opp prisen, og fortsatt selge bra... Sånn er det bare

Endret av XeZ
Lenke til kommentar

syns det var helt på sin plass å spørre om rabatt jeg, hadde jeg kjøpt hele pcn der hadde jeg til nå i år handlet på komplett for godt over 20k. Da mener jeg det er helt greit å spørre om å få litt avslag. Men du har jo tydeligvis en helt annen oppfatning...det er jo fy og be om avslag på noe. Du pruter vel heller ikke du når du kjøper tv til 15-20k?

Lenke til kommentar
Komplett gjør en kjempejobb. Tenk bare på alle som handler der, og så skal du komme og spør om rabatt? Hørtest rimelig egoistisk ut. Når en butikk har BEST utvalg kan de sette opp prisen, og fortsatt selge bra... Sånn er det bare

Er du dum eller jobber du for Komplett?

Klart en forbruker prøver og få produktene en bestiller billigst mulig. Vi både klager for lite og pruter for lite i dette landet. At ikke Komplett ikke har råd til å gi frakt gratis når en bestiller for 15000 er merkelig. Når det er sagt så må du jo betale for plastposen til en krone på Ica...

Lenke til kommentar
Når du da på toppen kan klokke et pro kort til xt blir det helt poengløst.

Dette pga xt i samme serien har ikke noen nye features bare større klokkefrekvens, minne etc.

XT utgaven har 4 pipelines extra, så det er nok litt mer enn bare høyere minne frekvens. Går an å åpne de siste 4 pipelinesene på noen av Pro kortene, men hvis ikke du har vært til å moddet selve kortet, så har du ikke ytelsen til ett XT kort, selv om frekvensene er like.

Uansett, kult kort :) Lurer på å bestille ett selv, for å se om jeg kan modde det om til ett XT kort. Klarer jeg ikke 12000 i 3DMark2003 blir jeg skuffet ;)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Forresten, sorry at jeg glemte tilbakemelding når jeg skulle installere X800 PRO's catalyst drivere..

Da driverne var installert, så ble skjermen svart..., så vi gidder ikke å prøve no mer, har innsett at det er herpa :no:

Men jaja, det som er dumt er at det tar 2-3 uker før jeg får igjen pengene.

Men konklusjonen som jeg, Nikkor og fredriku kom til, var at Powercolor må har prøvd å aktivere de 4 siste pipelines, for så å sende det ut, kanskje fordi det var et mislykket X800XT kort, også har de glemt å deaktivere de 4 piplines..

Bare en teori, men jeg sender det ihvertfall tilbake i dag, bye bye kule sekk :cry:

Lenke til kommentar

Nope, da må jeg ha formulert meg feil :blush:

Det ble litt mindre artifacts, og da vi prøvde å installere nyeste drivere, så ble skjermen svart, og pc'en ville ikke starte..

Dette var med den andre pc'en så...

Btw, en venn av meg, kjenner en amerikansk gutt som er 15 år, og han er i Norge nå..

jeg snakka med han i går, og han sa at vennen hans nettopp hadde fått sitt X800XT PE kort.......

Skal ringe komplett i formiddag etter skolen (9-14.30)...

Lenke til kommentar

til dere som skal kjøpe XT ugaven, jeg ser på at et annet forum at en har fått 13487 poeng i 3dmark 03 etter og ha enablet de 4 siste pipelinene, kortet blir kjent igjen som XT og kjører XT hastighet. Det er jo en merkbar økning det, ser de fleste her ligger ca. rundt 10k + -

men selv har jeg også litt lyst på XT da, for jeg er ikke modig nok til å modde tror jeg :blush:

men blir det XT på meg så blir det Asus sitt ta dette har TV inn

må jo bare også si at det er SINNSYKE RÅE bilder btw :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...