int20h Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Trekker seg fra grafikkmarkedet Tyan, kanskje mest kjent for sine hovedkort, kommer til å trekke seg ut av grafikkmarkedet og satser i stedet på andre muligheter. ATI mister dermed én av sine partnere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ikke noe stort tap for å si det sånn. Jeg har ihvertfall aldri hørt om tyan. Lenke til kommentar
hce Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg synes det er synd. Tyan lager kun kvalitetsprodukter, kanskje ikke råest på ytelse, men på stabilitet er de blandt de beste. Tyan er dog mest kjent for hovedkort til kraftige aribedsstasjoner og servere, veldig flinke på flerveissystemer. Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg hadde det skjemkortet som de har avbildet, et 9700pro jeg tørr påstå at det var det råeste 9700pro kortet man fikk tak i. Veldig bra kjøling og klokket også veldig bra Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har ikke hatt noen erfaringer med Tyan, men synes det er synd at ATI mister en samarbeidspartner. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har ikke hatt noen erfaringer med Tyan, men synes det er synd at ATI mister en samarbeidspartner. Forsåvidt enig, særlig ettersom konkurransen blir mindre og prisene kan påvirkes negativt når aktører som disse og Creative m.fl. trekker seg... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har aldri hørt om tyan jeg Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tyan har vel ikke solgt i norge. Prisene er vel så lave som de blir. Grunnen til at mange trekker seg er jo at marginene (hva de tjener) er for små. Hvorfor holde på med noe du ikke tjener på? Men tror ikke prisene går opp fordi en konkurent forsvinner ut av markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå