Muteki Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja, topic sier det meste! Jeg har ingen spesielle i tankene, men jeg vil ha en som er lett, siden jeg flytter veldig mye på dataen siden jeg har den med til venner og sånt! Jeg klokker også litt! PS! ikke så alt for dyr heller! Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kansje denne? Syntes den ser fin ut, men du sa ikke nøyaktig hvor mye peng du skal bruke. Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kanskje denne som er passiv og billig? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Ja jeg tenkte på noe som den siste der, men holder den til overklokking? Jeg klokker jo en 2,8Ghz til 3,3Ghz og har tenkt meg høyere! Til den øverste kjølern: Jeg tror ikke den vil passe siden jeg har en veldig stor kjøler! Det står også i testen at du må passe på å kjøpe den fordi den er stor og kanskje ikke vil passe! Endret 1. juni 2004 av darkX Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har lurt på det samme jeg også, og har søkt forumet frem og tilbake.. Virker som det er en viss enighet i om at den holder til overklokking, og er bedre enn mange av de orginale chipsetkjølerene. Om den holder til ditt system tør jeg ikke å svare på, men jeg antar at den vil holde.. Chipsettet utvikler ikke mer 10 - 15 W varmeeffekt.. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ja jeg har sett en del som lurer på den kjøleren jeg også men de har ikke fått noen direkte svar om den er god nok til overklokking! Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nesten offtopic: Kan jeg som har et Abit AI-7 bytte til en slik Zalman som morcan viser til. Jeg har nemlig vifte på kjøleribba mi, vil det ikke bli for varmt? Vil festene passe? @darkX: Pass på hva slags fester du har, det er ikke alle chipsett-kjølere som vil passe. Du kan jo lime den på da Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Eg vil anbefale denne: Swiftech MCX159-P Eg har AMD-versjonen og er kjempefornøgd... Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ja Fredrik jeg ser altid etter mål og hva slaks HK kjølern passer til! Den ser vist ut til å passe på Abit HK da! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Eg vil anbefale denne: Swiftech MCX159-P Eg har AMD-versjonen og er kjempefornøgd... Vel jeg flytter jo da veldig mye på min pc, og det står at man burde avmontere kjøler ved flytting så jeg tror ikke den er akktuel! Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg hadde også vifte på mitt HK ABIT NF7-S.. Når jeg tok den av for å sette på Zalman'en så fant jeg ut at bare ca halvparten av vifta hadde kontakt med Northbridge.. Ikke bra.. *Sitter og primer på 2600 Mhz, og Zalman - kjøleren er lunken* (Maks volt 1,7 V i bios) Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) morcan! Det høres bra ut det du sier om den Zalmanen! Tror jeg tar meg en sånn en! Hvis det ikke kommer noe negativt om den innen noen timer så! Endret 1. juni 2004 av darkX Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Eg vil anbefale denne: Swiftech MCX159-P Eg har AMD-versjonen og er kjempefornøgd... Vel jeg flytter jo da veldig mye på min pc, og det står at man burde avmontere kjøler ved flytting så jeg tror ikke den er akktuel! Slepper å skru den av pga litt flytting, så det slepp du å bekymre deg for.. EDIT: Det var visst stor forskjell på Intel og AMD-versjonen, det såg ikkje eg før no, da er det nok feil kjøler å kjøpe for deg :/ Endret 1. juni 2004 av TonyMontana Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Altså jeg flytter på PC'en VELDIG mye ikke bare litt! Endret 1. juni 2004 av darkX Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Vel det ser ut som at den Zalman kjølern passer bare på socket A! Så det når jeg så hvordan den skal festes! Har jo ingen hul på HK'et til den nei! Noen andre forslag? Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hmm.. Hvordan festes den da? Termisk lim var nevnt i en post over i denne tråden.. Kanskje det er en mulighet? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) vel jeg har undersøkt litt og fant denne! Den er litt rå, men spørsmålet er om de er gode! Har sendt mail til 3dfxcool.no angående den Zalman kjøleren om den passer Socket 478 HK! Endret 1. juni 2004 av darkX Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ingen andre forslag? noen som har testa den dere Revoltec kjølern? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Zalman kjøleren er som regel bedre enn den som fulgte med. Om den er bra for klokking aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ja men jeg veit jo ikke hvordan jeg skal feste den! Når du ser på den på microplex så ser du at det følger med sånn skruer av no slag, men jeg har jo ikke hull i hovedkorte hvor du kan sitte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå