Gå til innhold

Ny Chipset kjøler!


Muteki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg tenkte på noe som den siste der, men holder den til overklokking? Jeg klokker jo en 2,8Ghz til 3,3Ghz og har tenkt meg høyere!

 

 

Til den øverste kjølern: Jeg tror ikke den vil passe siden jeg har en veldig stor kjøler! Det står også i testen at du må passe på å kjøpe den fordi den er stor og kanskje ikke vil passe!

Endret av darkX
Lenke til kommentar

Har lurt på det samme jeg også, og har søkt forumet frem og tilbake.. Virker som det er en viss enighet i om at den holder til overklokking, og er bedre enn mange av de orginale chipsetkjølerene.

 

Om den holder til ditt system tør jeg ikke å svare på, men jeg antar at den vil holde.. Chipsettet utvikler ikke mer 10 - 15 W varmeeffekt..

Lenke til kommentar

Jeg hadde også vifte på mitt HK ABIT NF7-S.. Når jeg tok den av for å sette på Zalman'en så fant jeg ut at bare ca halvparten av vifta hadde kontakt med Northbridge.. Ikke bra..

 

*Sitter og primer på 2600 Mhz, og Zalman - kjøleren er lunken*

 

(Maks volt 1,7 V i bios)

Lenke til kommentar
Eg vil anbefale denne: Swiftech MCX159-P

 

Eg har AMD-versjonen og er kjempefornøgd...

 

Vel jeg flytter jo da veldig mye på min pc, og det står at man burde avmontere kjøler ved flytting så jeg tror ikke den er akktuel!

Slepper å skru den av pga litt flytting, så det slepp du å bekymre deg for..

 

 

EDIT: Det var visst stor forskjell på Intel og AMD-versjonen, det såg ikkje eg før no, da er det nok feil kjøler å kjøpe for deg :/

Endret av TonyMontana
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...