|-Phyro-| Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hei, jeg lurer på hvordan man lager buede kanter på en div eller en table i html, visst man bruker html til det da? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 www.alistapart.com har flere artikler om dette. Sjekk ut f.eks: http://www.alistapart.com/articles/customcorners2/ eller http://www.alistapart.com/articles/mountaintop/ Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 det hjalp, takketakk Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kan noen gi MEG koden? Gidder ikke å lese.. Lenke til kommentar
dms Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kan noen gi MEG koden? Gidder ikke å lese.. <table corner="round-smooth" x-attrib="36" y-attrib="45"> <tr> <td></td> <td></td> <td></td> </tr> </table> Så kan du fortelle meg ting som JEG lurer på fordi jeg ikke gidder å sjekke linker som jeg allerede har fått servert på et sølvfat. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Table? Nei faen... Skal bruke div.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Table? Nei faen... Skal bruke div.. Ironi på nett funker tydeligvis dårlig... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Oki: <div style="corner:round;"></div> Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Kan noen gi MEG koden? Gidder ikke å lese.. du lager 10000 divs, så lar du de 88 i hvert hjørne være svarte, men resten er hvite. edit: W3 Schools Der kan du lære deg CSS.. Ganske artig og er lett å lære... Endret 1. juni 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 ...la oss glede oss til CSS3 hvor runde hjørner blir en feature Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 ... eller ta i bruk FireFox hvor runde hjørner er en feature Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 ... eller ta i bruk FireFox hvor runde hjørner er en feature Hvordan det? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 slik Hey! Endelig en proprietær kode som faktisk er nyttig! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 slik Hey! Endelig en proprietær kode som faktisk er nyttig! Kan man ikke tørre å påstå at Firefox "egentlig" støtter CSS3? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hmm.. Ingen som visste hvordan? Det er jo en del som har runde hjørner da.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Amatørnisse, det står jo masse lenker i toppen + at jeg gav deg en lenk på hvorfan man gjør det for FF... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå