Gå til innhold

Camcorderinfo advarer mot HC85!

Anbefalte innlegg

Camcorderinfo.com advarer mot kjøp av Sony HC85 før de har fått sjekket nærmere. Er det noen som har testet om problemet er det samme i Norge på PAL-kameraer?

Her er innlegget:

We are talking with Sony and investigating this problem because currently we have a DCR-HC85 unit and saw the same problem of excessive noise in dark areas of the picture even in bright light. I will keep you all updated as soon as we have any information, and we may run a news story on this item if it turns out to be a widespread problem. At this point, I would recomend holding off on purchasing any DCR-HC85s until we have further information.

Robin Liss

CamcorderInfo.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thank You !!!!!!!

Satt akkurat å skulle bestille dette kameraet på netten da jeg sveipte innom forumet for å se om det var noe nytt før jeg trykket ”bestill”.

OK, nå har jeg ett problem.

Var mentalt innstilt på at dette var årets feriekamera og jeg har tidlig ferie i år. :hmm:

Lenke til kommentar

Men vi VET jo ikke om dette problemet gjelder PAL-kameraer også. Fint om noen som har kameraet kan fylle inn. Og vi venter stadig på testen av HC85 på AKamera. Den kan kanskje avklare det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...