youdecide Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei! Har akkurat fått meg en SX1. Har hatt P800 tidligere. Hvordan gjør jeg følgende: * Skal overføre mp3 via blåtann (tregere enn P800 forresten) og lurer på hvordan jeg setter at minnet den skal komme til er minnekortet og ikke tlf. minne. Overføring stanser pga for lite tlf. minne...hvordan bytter jeg til minnekortet? På forhånd takk! Tom Lenke til kommentar
ct Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tror ikke det går an. Du må nok bruke USB-kabelen... Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Hmmm...får på "Meldinger, innstillinger, annet" hadde nemlig 3650'en mulighet til å si hvilket mottaks og lagringsminne den ønsket å bruke...Jeg sitter på mac og tilkopling via usb med SX1 gikk ikke. Mvh. Tom Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei! Har akkurat fått meg en SX1. Har hatt P800 tidligere. Hvordan gjør jeg følgende: * Skal overføre mp3 via blåtann (tregere enn P800 forresten) og lurer på hvordan jeg setter at minnet den skal komme til er minnekortet og ikke tlf. minne. Overføring stanser pga for lite tlf. minne...hvordan bytter jeg til minnekortet? På forhånd takk! Tom Du kobler til telefonen via Bluetooth, og bruker windows utforsker.. Der kan du bla gjennom telefonen som en ekstra stasjon på PC'en hvis du har Siemens Data Suite innstallert. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Du kobler til telefonen via Bluetooth, og bruker windows utforsker.. Der kan du bla gjennom telefonen som en ekstra stasjon på PC'en hvis du har Siemens Data Suite innstallert. Han har Mac, ikke PC. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Men du skal vel få et ikon etter innsatllasjon av prog vare der det står Siemens SX1? Dit skal du gå, og så velger du minnekort. Skal vel funke på Mac det å da? Har gjort det selv og fungerer utmerket. Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Joda, programvare får jeg installert. Problemet er at det er telefonminnet som brukes som midlertidig minne inntil jeg får sagt i innstallasjonen at det er på kortet det skal innstalleres og ikke tlf. I forhold til programmer er jo ikke dette noe problem, men mp3 filer som overføres via bluetooth er større enn hva telefonminne klarer å ta i mot. På 3650'en som har identisk system kunne man si i innstillingene til "Meldinger" at innkommende mld. skulle lagres på minnebrikken og ikke tlf...rart at den funksjonen ikke er implementert av Siemens... Mvh. Tom Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Men hvis du bruker den vedlagte Browser-tilegget som installeres sammen med Data Suiten, kan du "kopiere" Mp3 filene som om du hadde flyttet dem til en USB disk eller liknende.. De skal ikke gå via telefonminnet da.. Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Programvaren der er for PC...sitter på en Apple Macintosh maskin jeg... Mvh. Tom Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg vet, jeg vet! Kjøp deg en PC! neida.. Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg antok at det fantes samme programvare for Mac brukere.. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hvis det ikke er samme prog vare, så er jo det kjipent... for da tror jeg ikke at det går... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå