steinhun Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Heisann, jeg sitter på jobben, og har et problem med ADSL linja. Ikke det at den ikkje holder det den lover, men jeg ringer opp forbindelsen og får koblet til og det varer bare i et par timer, så virker det som om at modemet legger på. Når jeg ser på status på tilkoblet iconet nede i hjørnet rett før linja blir lagt på sender jeg men får ikke motatt noe data. Syns dette er en merkelig ADSL linje siden man trenger brukernavn og passord for å koble den opp? Noen som kan hjelpe meg litt med denne? Hadde vært greit å fått linja litt mer stabil så man slapp å ringe opp på nytt hele tiden. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har du kontaktet leverandøren og forklart problemet for ham, ofte er de greie og fikser problemet med en gang Lenke til kommentar
Seph Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hvilken leverandør er det du har? Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Det er Telenor som er leverandøren. Jeg skal ringe og høre med det samme. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hehe, skyt først, spør etterpå Feil -> post på forum -> få tips om å ringe support -> ringe support -> sak løst Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hahaha, pleier d ikke være slik da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå