Gunde^ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Finnes mange finere mobiler ja, men smaken er som kjent = baken. Den er delt. Hadde det ikke vært for de "knottene" på siden så hadde den faktisk ikke vært så ille. Men jeg har sett verre. Denne f.eks. Takker, har den telefonen nå og stortrives, har bra spill som f.eks blackjack. Dessuten har den u-båt utseende og kan godt kalles Red October uten at noen tror du er heiming av den grunn... Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er jo en 3210 med badering rundt, nitrist spør du meg! Enda en typisk brifemobil fra Nokia. Det er jo bare teit med disse diodene! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det ser jo ut som en moda walkie-talkie, støgg som et h*****, lurer på hvilket alderstrinn som kommer til å kjøpe denne Nokia bør holde seg til stilrene classy tlf, f.eks 7610, 6230 og 7210 for å nevne noen Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det ser jo ut som en moda walkie-talkie, støgg som et h*****, lurer på hvilket alderstrinn som kommer til å kjøpe denne Nokia bør holde seg til stilrene classy tlf, f.eks 7610, 6230 og 7210 for å nevne noen Ehm.. du synes 7210 er stilren? du synes 7610 er stilren? Dette er ihvertfall et godt eksempel på at smaken er som baken. Jeg liker stilrene mobiler, men synes ikke de to der er stilrene. T610 er stilren, 6610 er stilren, 6230 er stilren.. men, min mening og så litt mer on-topic: Om jeg likte mobilen vet jeg ikke helt, den var vel helt grei. VGA-kamera, 65k tft, og alt vanlige greier til 2000 kr er fint det, men noe for meg neppe. Om jeg tror den kommer til å selge bra, jaaa...! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det ser jo ut som en moda walkie-talkie, støgg som et h*****, lurer på hvilket alderstrinn som kommer til å kjøpe denne Nokia bør holde seg til stilrene classy tlf, f.eks 7610, 6230 og 7210 for å nevne noen Ehm.. du synes 7210 er stilren? du synes 7610 er stilren? Dette er ihvertfall et godt eksempel på at smaken er som baken. Jeg liker stilrene mobiler, men synes ikke de to der er stilrene. T610 er stilren, 6610 er stilren, 6230 er stilren.. men, min mening og så litt mer on-topic: Om jeg likte mobilen vet jeg ikke helt, den var vel helt grei. VGA-kamera, 65k tft, og alt vanlige greier til 2000 kr er fint det, men noe for meg neppe. Om jeg tror den kommer til å selge bra, jaaa...! Nå nevnte jeg Nokia modeller som skulle være stilrene, og da er det de modellene som først faller meg inn. SE og Samsung har masse stilrent og elegant, men stilrent betyr ikke nødvendigvis helt straight --> t610, på kanten til kjedlig, så straight er den synes jeg, t630 --> har vært hos fab 5 og fått seg en omgang Har 7610 mye glor? ikke mye, på kanten til ingenting, en liten stripe med annen farge og du kaller det glor, 7210 har kanskje litt for mye til at jeg kan kalle den stilren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå