jendor Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Om denne telefonen blir liggende på det samme prisnivået som 3200, så tror jeg dette blir en av vinnerne blant "ungdoms-mobilene". http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=7828 Endret 1. juni 2004 av jendor Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 For en gangs skyld synes jeg en Nokia faktisk var kul! ENDELIG begynner Nokia med ordentlig skjermer (med 65K farger). Oppløsningen er jo så som så... den har dessverre ikke Bluetooth eller Infrarød da Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 det mest overraskende var vel at knappene ikke var spredd over hele telefonen men finner ikke noe særlig info om specs på denne...kanskje fordi den ikke har så mye specs? men morsom var den, tipper den slår an! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 men finner ikke noe særlig info om specs på denne...kanskje fordi den ikke har så mye specs? Specs Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg synes ikke den var noen skjønnhet akkurat. Styggere telefon skal man lete lenge etter. Minner meg om kjøttbein-telefonen til Motorola. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg synes den var dritgrell! Men den kan kanskje slå ann hos personer som liker 3200, jeg vet ikke helt jeg.. Synd den ikke har Ir eller Bt.. Lenke til kommentar
Nathalie_87 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg synes ikke den var noen skjønnhet akkurat. Styggere telefon skal man lete lenge etter. Minner meg om kjøttbein-telefonen til Motorola. helt enig! den er blant de styggeste mobilene ever!! fins mange som er finere.. men så er jo ikke nokia så kjent for bra design heller da.. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Finnes mange finere mobiler ja, men smaken er som kjent = baken. Den er delt. Hadde det ikke vært for de "knottene" på siden så hadde den faktisk ikke vært så ille. Men jeg har sett verre. Denne f.eks. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 haha, den siste der ser ut som en barbermaskin men nå er jo ikke det dekselet det er bilde av original dekselet til mobilen da, det originale har så vidt jeg har forstått ikke de "knappene" på siden. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 venninna mi da hu så mobilen når jeg så på denna siden ( er på skolen) : Den var jo grisestygg da!!! Den ligner på en badesko! *så stirra hu litt rart på den..* Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Denne f.eks. Skal ikke nevne hva jeg synes den ligner på... Hadde faktisk en sånn i et par dager. Håpløs telefon. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Var ikke noen skjønnhet nei, men masse rå funksjoner Endret 1. juni 2004 av SumSar Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Syns den telefonen ser litt bra ut.. så litt "vil" ut på en måte! Endret 1. juni 2004 av chosebakken Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Den var egentlig litt kul, men skjermen ødela alt! Lenke til kommentar
Navy Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Den var rett og slett den mest blodharry telefonen jeg har sett, men vi ser godt hvilken den slekter til(3200). Lenke til kommentar
jendor Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Noen som vet om de "knottene" på siden av 3220 er der på alle dekslene? Tror den ville sett svært mye bedre ut om den ikke hadde de knotttene, men "blodharry" er den ikke. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Synes den nokia telefonen var meget kul. Har den radio? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Mobilen der har et kult design etter min mening.Men den har et fjorttis preg uten at jeg kan forklare hvordan.Og den at derre med lysdiodene.Det skal den ha et pluss for.Men Nokia har kunnet bruke et display med større oppløsning enn 128x128,den skal også ha et pluss for 65k fargeskjerm! Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 den var DØDS kul den var GANSKE billig og! ÅÅÅÅ jeg ønsker meg den du kan se mer om den på www.nokia.com Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tja... leste nettopp litt om den og må si meg enig i at den ser jo ganske grei ut for den som ikke krever alt på en gang, men om den har radio vet jeg ikke... Men jeg tror ikke det ifølge specsa. Men synes den har fått en god skjerm og et godt kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå