Gå til innhold

Nokia 3220 - hva synes dere om denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det mest overraskende var vel at knappene ikke var spredd over hele telefonen :thumbup:

men finner ikke noe særlig info om specs på denne...kanskje fordi den ikke har så mye specs? :p

men morsom var den, tipper den slår an!

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke den var noen skjønnhet akkurat. Styggere telefon skal man lete lenge etter. Minner meg om kjøttbein-telefonen til Motorola. ;)

helt enig! den er blant de styggeste mobilene ever!! fins mange som er finere.. men så er jo ikke nokia så kjent for bra design heller da..

Lenke til kommentar

Finnes mange finere mobiler ja, men smaken er som kjent = baken.

Den er delt.

Hadde det ikke vært for de "knottene" på siden så hadde den faktisk ikke vært så ille. Men jeg har sett verre.

Denne f.eks.

siemens_m30.gif

Lenke til kommentar

Mobilen der har et kult design etter min mening.Men den har et fjorttis preg uten at jeg kan forklare hvordan.Og den at derre med lysdiodene.Det skal den ha et pluss for.Men Nokia har kunnet bruke et display med større oppløsning enn 128x128,den skal også ha et pluss for 65k fargeskjerm!

Lenke til kommentar

Tja... leste nettopp litt om den og må si meg enig i at den ser jo ganske grei ut for den som ikke krever alt på en gang, men om den har radio vet jeg ikke... Men jeg tror ikke det ifølge specsa. Men synes den har fått en god skjerm og et godt kamera ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...