Joachim_F Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er knyttet svært store forhåpninger til Thief: Deadly Shadows, og nå kan du teste demoen for å finne ut om det innfrir disse forhåpningene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genesis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 virket ikke på min maskin kanskje fordi jeg har har ett gf4MX460? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 virket ikke på min maskin kanskje fordi jeg har har ett gf4MX460? Er nok derfor. Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Likte ikke spillet egentlig - Akuratt som å spille thief 2 på nye verdner. Endret 1. juni 2004 av insider Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har ikke spilt de foregående spillene. Dette syns jeg var lovende. Et minus er at det ikke er noe problem å drepe alle på brett 2 uten selv å bli særlig skadet. Da forsvinner liksom litt av poenget med å snike rundt. Stort pluss for grafikken, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har ikke spilt de foregående spillene. Dette syns jeg var lovende. Et minus er at det ikke er noe problem å drepe alle på brett 2 uten selv å bli særlig skadet. Da forsvinner liksom litt av poenget med å snike rundt. Stort pluss for grafikken, selvfølgelig. Stort pluss for Thief 3 grafikken? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Dette spillet har jeg sett frem til lenge og fra hva eg har prøvd av spillet så langt så er det enormt bra. Virkelig årets opptur for meg!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg