Gå til innhold

Thief 3 ute. eller?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en telefon fra en kompis, der han fortalte meg at Thief 3 er ute. Ivrig som en treåring sjekket jeg først play.com. Men der hadde de det ikke. Så sjekket jeg opp mot eidos, og de sa release date 26. mai. altså burde det vært ute. Hjemmesiden til thief3 sier "IN STORES NOW!" Jeg sjekket et par webshopper til, uten noe resultat. Spaceworld og elkjøp visste ikke hva jeg snakket om når jeg spurte der. Lettere fortvilet sjekket jeg isonews og diverse spredningssteder av piratkopiert software, og fant ut at det finnes flust av thief3-cder ute. Så alt tyder på at det er ferdig og ute på markedet.

Så jeg lurer på om noen har klart å få tak i dette spillet på lovlig vis, og isåfall, HVOR?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For de som ikke har spillt Theif (1 eller 2)

Er det en spesiell historie som går mellom spillene?

Kunne tenke meg å prøve Thief 3, men da vil jeg begynne med 1eren hvis det er en historie ;)

Nei, jeg tror nok det vil gå ganske bra for de som ikke har spillt de første spillene i serien.

Ikke at de hadde så mye story i seg i det hele tatt da..

Lenke til kommentar
For de som ikke har spillt Theif (1 eller 2)

Er det en spesiell historie som går mellom spillene?

Kunne tenke meg å prøve Thief 3, men da vil jeg begynne med 1eren hvis det er en historie ;)

Nei, jeg tror nok det vil gå ganske bra for de som ikke har spillt de første spillene i serien.

Ikke at de hadde så mye story i seg i det hele tatt da..

:wow:

Thief 2 har jo en av de beste storyene og fortellerteknikkene i noe spill! Jaja, det er vel ikke alle som følger like godt med.

Lenke til kommentar

Enig paranoide. Thief-serien kan egentlig minne om Unreal2 når det kommer til historieopprulling. Du får et par enkle oppdrag tidligere, men så blir sakte, men sikkert vevd inn i et stort teppe med løsetråder og møtende historier. (Metaforer har aldri vært min sterke side) You see?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...