slash Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg fikk en telefon fra en kompis, der han fortalte meg at Thief 3 er ute. Ivrig som en treåring sjekket jeg først play.com. Men der hadde de det ikke. Så sjekket jeg opp mot eidos, og de sa release date 26. mai. altså burde det vært ute. Hjemmesiden til thief3 sier "IN STORES NOW!" Jeg sjekket et par webshopper til, uten noe resultat. Spaceworld og elkjøp visste ikke hva jeg snakket om når jeg spurte der. Lettere fortvilet sjekket jeg isonews og diverse spredningssteder av piratkopiert software, og fant ut at det finnes flust av thief3-cder ute. Så alt tyder på at det er ferdig og ute på markedet. Så jeg lurer på om noen har klart å få tak i dette spillet på lovlig vis, og isåfall, HVOR?! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Spillet er ute i USA, der kom det ut 26. mai. I Norge kommer det ut 11 juni: All info om spillet på Gamer.no Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 For de som ikke har spillt Theif (1 eller 2) Er det en spesiell historie som går mellom spillene? Kunne tenke meg å prøve Thief 3, men da vil jeg begynne med 1eren hvis det er en historie Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Ny demo er nettopp klar ---> på internett (hmmm.. tror forumet kan trylle... endrer linker & greier) Endret 1. juni 2004 av DrittData Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 For de som ikke har spillt Theif (1 eller 2) Er det en spesiell historie som går mellom spillene? Kunne tenke meg å prøve Thief 3, men da vil jeg begynne med 1eren hvis det er en historie Nei, jeg tror nok det vil gå ganske bra for de som ikke har spillt de første spillene i serien. Ikke at de hadde så mye story i seg i det hele tatt da.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 noen andre som synes T3 går litt "sirup" ? er basert på UT2004 tror jeg, men lægger litt i 1024...kommer vel patcher.. Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det krever en del, ja Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 For de som ikke har spillt Theif (1 eller 2) Er det en spesiell historie som går mellom spillene? Kunne tenke meg å prøve Thief 3, men da vil jeg begynne med 1eren hvis det er en historie Nei, jeg tror nok det vil gå ganske bra for de som ikke har spillt de første spillene i serien. Ikke at de hadde så mye story i seg i det hele tatt da.. Thief 2 har jo en av de beste storyene og fortellerteknikkene i noe spill! Jaja, det er vel ikke alle som følger like godt med. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Enig paranoide. Thief-serien kan egentlig minne om Unreal2 når det kommer til historieopprulling. Du får et par enkle oppdrag tidligere, men så blir sakte, men sikkert vevd inn i et stort teppe med løsetråder og møtende historier. (Metaforer har aldri vært min sterke side) You see? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå