OeO Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Han er nam mistet pluttselig all respekt for deg Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hvem er "cowboy-laila" Laila i midten Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 GWWRRR!! jeg synes ho er sexy som faen! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hvem er "cowboy-laila" http://blade.vg.no/bilder/bildarkiv/1086016789.34338.jpg Laila i midten HAahha! Der har vi virkelig norges topp 3 peneste! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ugly Bugly-Alert!!! Enkelte ting er bare helt høl i hue'... Andre ting er verre. Sven-O kommer under den siste Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 *vil skyte mannen med skjegg* ÅÅÅÅÅÅ! Han er jo dummere enn ho saken som han skapte! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 *vil skyte mannen med skjegg* ÅÅÅÅÅÅ! Han er jo dummere enn ho saken som han skapte! Ikke mobb go'jenta! Det er ikke hennes feil at faren er fullstendig bæsj. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Sven O. signerte pupper Sputnik og Sven O. planlegger turné Disse to setningene hører ikke hjemme noen steder. For det første, "tingen" Sven O. signerer er en blanding av et kjønnsskifte gone bad, og en 60år gammel flåtereperatør som jeg jobber sammen med. Sjekk det gliset. Det er Fugly! At Sputnik og Sven O. planlegger turne, kommer fattern til å bli meget begeistret for. Fattern er nemlig allergisk mot Sputnik. Midt under en kjøretur i et par bratte daler i Rogaland for et par år siden så kom "Nå vil jeg skilles Johannes" på radioen. Hadde ikke undertegnede vært fremme akkurat da så hadde vi kjørt av veien. Hvorfor i pokker bryr media seg om denne mannen? Han ser ut et esel, har frisyre som minner meg om den gangen en kompis ble tvangsbarbert med barbermaskin, og stemme som en emu som slo seg kraftig som liten. (Og jeg liker heller ikke kongehuset bare så det er sagt) Takk for meg Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Disse to setningene hører ikke hjemme noen steder. For det første, "tingen" Sven O. signerer er en blanding av et kjønnsskifte gone bad, og en 60år gammel flåtereperatør som jeg jobber sammen med. Sjekk det gliset. Det er Fugly! Er det ikke lekkert når damer kompenserer for alderen med å øke utringningen... Midt under en kjøretur i et par bratte daler i Rogaland for et par år siden så kom "Nå vil jeg skilles Johannes" på radioen. Det var vel "Johanne" han skulle skille seg fra. *GRØSS* Nå kom den sangen inn i huet mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå