knutby Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hva skal man si? Tror han har en hjerneskade eller noe... svenn O &Co Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Fyren er jo en trussel mot vårt nasjonale rykte Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Fyren er jo en trussel mot vårt nasjonale rykte Tenkte jeg også på.. Nå-skal-vi-skyte-han-svænnO. Skyte-han-svænnO. Æ-årke-ikke-høre-mer-på-dæ-æ Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hu dama på bilde var jo rålekker Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvor er Al-Qaida når man trenger dem? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Han og Sputnik kommer til bygda på Lørdag Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvis dette hadde vært for 400 år siden, hadde vel Sven O hatt tittelen "Kardinal" eller noe... Lurer på hva han har fått av Her og Nå for å kysse Cowboy-Laila... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 En mer latterlig person skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Blir så sliten og irritert når jeg får se trynet hans noe sted! Det føles liksom som om han er alle steder og ser på deg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Han burde skjermes mot seg selv. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Han og Sputnik kommer til bygda på Lørdag Bor du i Kvinesdal? STAKKARS DEG. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Lurer på hva han har fått av Her og Nå for å kysse Cowboy-Laila... Lurer på hva jeg hadde fått for et bilde når de kysset sammen Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tenkte jeg skulle poste den linken på humor. Nå er det riktignok en veldig dårlig form for humor da... Lenke til kommentar
Svin Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Sven O. er knall. Lenge siden det var en offentlig person som har skapt så fantastisk mange pinlige situasjoner som han Forøvrig ser det ut til at han er klar over det, og liker å ha rollen som norges statsklovn Lenke til kommentar
CtM Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvor er Al-Qaida når man trenger dem? eeeeh...... det må være en pinsel å høre Sven O synge så jeg vil si atte Al-Qaida har wært her en stund Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nå har han jo klina med Cowboy-Laila!! DET ER EKKELT!!!! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 han er ekkel. men hvem er "cowboy-laila" har hørt navnet mangen ganger før men vet ikke hvem det er Lenke til kommentar
Maverick_2k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nå har han jo klina med Cowboy-Laila!! DET ER EKKELT!!!! Er det, det værste så kan man ikke klage... så en porrfilm med han for noen uker siden, den var seriøst ikke bra for levera... det var en svenks luksushore som red den lille klitorisen av et utstyr han har... Stakkares dame... trøster meg med at hun fikk sikkert heroin for et halvt år av Mette Marit for strevet Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Nå har han jo klina med Cowboy-Laila!! DET ER EKKELT!!!! Er det, det værste så kan man ikke klage... så en porrfilm med han for noen uker siden, den var seriøst ikke bra for levera... det var en svenks luksushore som red den lille klitorisen av et utstyr han har... Stakkares dame... trøster meg med at hun fikk sikkert heroin for et halvt år av Mette Marit for strevet Serriøst? Navn på den filmen er du snill Edit: Det var Leif som skrev! Endret 1. juni 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå