Erling E. Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Vi pakket sekken og dro til San Diego for å møte de kloke hodene i Sigil Games, utviklerne av det kommende massive onlinespillet Vanguard: Saga of Heroes. Så mange legender har vi sjeldent sett på ett sted. Les artikkelen her Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Bra artikkel Spennende at dere drar og besøker spillutviklerene for å ta en prat med de. Virker også som et spennende spill, som jeg kommer til å følge i tiden frem mot lanseringen. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Han gjorde stor sak ut av det å kunne vandre i lang tid opp et fjell på en støvete skogsvei, og at omgivelsene virkelig skal føles ekte og fjellene majestetiske. I følge Butler er det slik at de fleste spill ikke benytter seg godt nok av "Z-aksen", det vil si høydedimensjonen i spillet. Fjell er altfor lave, og daler er ikke dype nok. Ahhh endelig noen som tenker på det, jeg har altid synes rpg verdner er flate og kjedelige med fjell som ser mere ut som bakketoper. Dette spillet komer jeg nok til å følge. Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Er ikke z-aksen dybde og y høyde? Ellers en bra skrevet artikkel, selv om jeg har aldri klart å bli interessert i et MORPG. Endret 12. juni 2004 av Zaarin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg