Bruun Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 En tysk level-utvikler har siden 2003 jobbet med et map til Wolfenstein Enemy Territory, som gjenspiler Springfield. Du kan løpe rundt i Springfield og se blandt annet Quick-E-Mart og gå inn i Moes og selvfølgelig Simpons huset. Dette map'et er under beta-testing nå (er med der), og til dere med Enemy Territory: Gled dere! Her er noen screens så lenge: Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er ikke noe å si på utførelesen av Sprinfields gjenskapelse. Dette seg meget kvalitativt ut, får bare håpe at underholdningsverdien kan måle seg med både ET og Simpsons. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det så sinnsykt fett ut. hadde vært fett hvis man kunne spille som Homer eller noen av de andre. Bildene så kule ut. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det map`et så ut som ganske likt CS versjonen av Springfield Du kan finne det HER! Det er et .de map! Det er ganske fett, med samme tegnede style som The Simpsons har... Masse kule lyder som feks når du løper forbi Kwik-E-Mart hører du Apu si "NO NO NO-NO! NO-NO NO!" Og når du er i nærheten av Huset til familien Simpson, kan du høre en av Homers mange dumme replikker! Et meget bra map! synd at det ikke er noen som lager en host av det mapet på Steam... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Brettet er ganske lite, du ser fks ikke skolen, og kan ikke gå inn i så mange bygninger, men det har mye bedre grafikk enn CS versjonen (men nå er ikke jeg noe fan av CS grafikk da ) Endret 1. juni 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg er absolutt ingen fan av cs jeg heller! Grafikken i dette mapet minner faktisk ikke om cs i det hele tatt! Jeg er dessuten sikker på at deres map blir bedre, men jeg følte bare for å nvene det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå