Archeron Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) hva er egentlig eax, og støtter a7n8x-deluxe dette (bruker det som lydkort, sammen med z-680)? det skjer da alltid noe med lyden når jeg kødder med eax-instillingene på spill... hva trenger man for å benytte seg av dette? kun soundblaster som støtter det kanskje? Endret 1. juni 2004 av Archeron Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hehe, husker ikke hva det står for, men det er ihvertfall diverse features som følger med, for eksempel i spill, hvis en granat sprenger til venstre for deg, så hører du det i venstre høytaler osv, kalles "3d positioning".. Så vidt jeg vet, (ihertfall med EAX 2) så har du en et par andre fine ting med, sjekk Creative EAX Uansett, mitt Asus A7N8X-Deluxe 2.0 har E.A.X 2.0 innebygget, så i spill kan du nok velge EAX, meget god lydopplevelse, spesielt hvis du har 4.1 system eller bedre. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Enviromental Audio Extensions . Romklang kan man kalle det . (ekkoer og lydrefleksjoner) . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå