Furyfax Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja, bilen min; Henry Honda som er/var navnet hans, ble dessverre påkjørt i trafikken 2 uker siden. Det var en Honda Accord Aerodeck 2,0 EXI, 1987 mod. Er det noen som vet liste prisen på denne bilen? Heldigvis fikk motparten all skyld, men når tror eg bilen blir kondemnert. Mannen på verkstedet sa skaden ville minst koste 20 store lapper å fikse og da regner jeg med at forsikrings selskapet sier nei til reperasjon siden det er en "gammel" bil ( får svar på onsdag ) Bilen var særdeles godt holdt og med kun ên eier før meg. Den hadde kjørt 160 000KM som ikkje er så veldig mye. Har ikkje mye peiling på bil og spesielt ikkje ka forsikrings selskap pleier å gjøre i slike saker. Og lurer derfor på hva listeprisen på bilen er, og om forsikringsselskapet ser på bilen, hvor god stand den var i før ulykken inntraff. Hvis forsikrings selskapet sier at bilen ikkje blir reparert, hvor mye penger kan eg da forvente å få ? Føler uansett at eg tape på detta, og det er bittert når det ikkje var min feil at bilen ble ødelagt. Var veldig gla i Henry Honda Håpe noen kan hjelpa meg med noen svar! Mvh Paul Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Veldig enkelt. Du går inn på en honda forhandler (helst) og spør ka listeprisen på denne ligger på. Dei veit korleis dei skal rekne ut dette, og plusse på og trekke fra penger om den har gått for masse eller for lite. Edit: har faktisk sett ei bok i den sammenheng, med listepriser... Endret 1. juni 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå