Gå til innhold

joysticks o.l

Anbefalte innlegg

Har plutselig fått et lite innfall. Etter å ikke ha testet et flyspill siden EF2000 (hvilket jeg ga opp da det hadde "pensum" på ca 1000 sider el.no, i form av manual), har jeg fått det for meg at flyspill er moro! Skyte ned tyskere å andre slemminger....!

Hvordan ligger det ann med joystick o.l på markedet nå? Har ikke tatt i en siden min gamle MS Sidewinder som ligger og støver ned en plass på gutterommet hjemme i Bodø (ja, jeg så Glimt tapte idag. Skjemmes nok allerede, så jeg trenger ikke få høre det!). Lages det enda slike "stikker"? Hva går man for for best mulig spill-opplevelse? Noe som har peil på sånt?

Kanskje litt dyrt å hive seg på et slikt innfall, men får man litt igjen på skatten kunne det jo vært moro å prøve igjen.... :green:

Endret av Archeron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det første Saitek settet i den serien, og det var suverent bra. Dette er nok enda bedre, med USB :green:

Har ikke spilt med det, bare kjent på feelingen av stikka og throttle på butikken. Veldig god feeling, og styrestikka er litt fastere nå enn på den første generasjonen.

Du får ikke bedre HOTAS for pengene, garantert. Det finnes ikke andre HOTAS enn Cougar og dette settet, som i det hele tatt minner om et seriøst HOTAS

HOTAS = Hands Off Throttle And Steering - mener jeg det betyr. Du slipper å bruke tastaturet noe særlig. Perfekt for de som bygger cockpit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...