Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

2Mbit til 400-500,- kr


Anbefalte innlegg

Noen som vet om det fins en ISP som leverer ADSL til 400-500,-? Vet at Telenor leverer til 549,- eller noe, men hørt at de suger... Noen som vet om noen andre som leverer ADSL i Oslo til 400-500,- kr?

 

Et annet spørsmål i samme kategori: Noen som har noe anelse om når NextGentel kommer til å sette ned prisen på 2,2 mbit linja til rundt 450-500,- kroner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et annet spørsmål i samme kategori: Noen som har noe anelse om når NextGentel kommer til å sette ned prisen på 2,2 mbit linja til rundt 450-500,- kroner?

Ikke før de er nødt, og det vil si ikke før diverse andre aktører kommer på markedet med bedre løsninger til en vesentlig del av befolkningen, som f.eks. BBB, Lyse Energi og Hadeland Energi.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det fins en ISP som leverer ADSL til 400-500,-? Vet at Telenor leverer til 549,- eller noe, men hørt at de suger... Noen som vet om noen andre som leverer ADSL i Oslo til 400-500,- kr?

Bluecom leverer også til samme pris som Telenor.

Lenke til kommentar
Telenor har en måned gratis og subbwoofer anlegg til 1 krone, samt gratis innmelding. Ja en sparer nesten 2000 i forhold til bluecom.

Alltid lurt på hvordan Online har råd til dette i og med i teorien stiller på lik linje som alle de andre som selger jara sin ADSL.

I tilegg driver de en mye dyrer tjeneste enn de andre men det er vel kryssubsidiert regner jeg med.

Lenke til kommentar
Alltid lurt på hvordan Online har råd til dette i og med i teorien stiller på lik linje som alle de andre som selger jara sin ADSL.

I tilegg driver de en mye dyrer tjeneste enn de andre men det er vel kryssubsidiert regner jeg med.

Telenor eier vel alle linjene selv, derfor må vel andre leverandører betale gebyrer til telenor. Samtidig har telenor så stort salg at de kan greie seg med mindre inntjening pr salg enn konkurrentene.

Lenke til kommentar

Telenor har samme priser på linjene som bluecom og alle andre, de kjøper aksess av Telenor Networks.

 

Det som gjør at alle har samme "kost" pris er markedsandel, post og teletlilsynet (ptt) har en lov som reglurer dette (ekom loven)

 

Så jeg tror dette er for å kapre kunder egentlig...

 

les forøverig litt på Jara for informasjon om priser til isp'er osv...

Lenke til kommentar

en god venn av meg har tele2 adsl og det funker fint som juling, men er ikke sikker på om man har valg om statisk eller dynamisk ip fra dem

 

i tilfelle noen ikke skulle vite forskjellen så er statisk ip det samme som fast ip, og dynamisk ip deet samme som motta ip :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...