MagE Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hei, jeg er en MacGyver fan, men når jeg ser macgyver divx'ene mine på pc'n sitter jeg i en drittstol ifra ikea men 90' rygg så derfor trenger jeg deres hjelp til og designe denne stolen, den må vere litt hengekøyeaktig, den skal bygges av meg, må greie 120kg (25kg som sikkerhetmargin) og må kunne bli heist opp i taket/ryddes ned/pakket ned, og den skal ikke ta nedi bakken,(hvor alt "stæsjet"mit skal vere) jeg har en større tilgang til stål/alu røyr og plater, Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 den skal ikke vere dyr, her snakker vi 500KR toppen men jeg har litt kontakter så jeg lagde en fotvarmer (med varmekabler og alu. palate), brukte 20KR Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Kjøp noen sakkosekker og lag til en liten kasse.. Du ødelegger ryggen men det gjør ikke noe, du kan bare lage ny ryggrad hvis du har nok spiker, skruer og noen planker. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Kjøp noen sakkosekker og lag til en liten kasse.. Du ødelegger ryggen men det gjør ikke noe, du kan bare lage ny ryggrad hvis du har nok spiker, skruer og noen planker. var mer en slaks hengekøye jeg var ute etter, men den skal også vere litt seng Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 perfekt for lan da ;D lol. tenkte den skulle vere festet i taket (ikke fult så lan venligt), jeg skal også mekke et bord til testatur og mus (trådløs) Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) kan jo lage en lik som dette sirka.... eller: Endret 1. juni 2004 av chs89 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 kan jo lage en lik som dette sirka.... den var genial det er noe lgnende, men den skal som tidligere nevnt festes i taket og jeg skal kunne ligge i den Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 *stort bilde*kan jo ligge i den... den var ikke dom nei, med en kjetting framme og en bak så hadde de virka skal snart begynne og lage den, (kansje det blir en worklogg) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jør som meg. Finn en gammel stressless stol funker fint den, bortsett fra at jeg har en rød kul på handleddet mitt men du kan jo alltids sette den på noe (som jeg ikke har gjort ennå). Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kjøpte en stol på sKeidar jeg, den var en gang rett i ryggen, men etter timevis med lening tar den nå form Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå