Foxtrot Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg må ærlig innrømme at mange av guidene på hw.no sine sider har snart gått ut på dato. Dere følger jo ikke utviklingen. Et eksempel er "Digital videoredigering". Den er sist oppdatert den 06.05.2001. Har det ikke skjedd noe siden da? Ingen av guidene er oppdatert i år. Jeg håper dere har en god forklaring. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 vær fårnøyd med det du får du Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Eller guidene for SCSI... De er i hvert fall modne for oppdatering. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Må igrunn si meg enig med trådstarter her. Hvis ikke hw.no har kapasitet til å oppdatere guidene, bør de fjerne de av dem som er utilstrekkelig per i dag. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Eller nettverksguiden. Oppdatert i år 2000!!! Mye har skjedd innen nettverk på den tiden. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jupp... guider som ikke lengre er relevante bør jo egentlig ikke være der.. men det er vel ikke bare bare å oppdatere slikt... Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg merket meg hvor gamle guidene var da jeg trengte hjelp til mitt nettverk med win XP. Guiden gav meg nesten ingen ting. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 jupp... guider som ikke lengre er relevante bør jo egentlig ikke være der.. men det er vel ikke bare bare å oppdatere slikt... Da burde de fjerne guidene som ikke er relevante med dagens teknologi og løsninger. Gode guider er til god hjelp, mens dårlige/uoppdaterte er en irretasjon når en virkelig trenger råd og tips. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg håpet da på at de som har ansvaret for guidene gav svar på tiltale. hw.no er et utrolig bra sted å komme og få hjelp, men de gamle guidene ødelegger noe av det. Det er synd. Det er mange som har brukt for guidene, og for mange er det sikkert lettere å kikke i en guide enn å engasjere seg i forumet. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 kan du ikkje svare alt innpå eit innleg og ikkje 3!!! det der blir rekna som Spam Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 spam med 6 timers mellomrom? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 spam med 6 timers mellomrom? ja han har vell ikkje hørt om "Edit" knappen... Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 spam med 6 timers mellomrom? ja han har vell ikkje hørt om "Edit" knappen... Kanskje det er en grunn for det, men det er ikke diskusjonen her. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg spør igjen. Har hw.no planer om å oppgradere/ oppdatere guidene? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg spør igjen. Har hw.no planer om å oppgradere/ oppdatere guidene? Fælt til mas da. Skriv noen sjæl hvis du ikke er fornøyd Spøk til side, er enig i at noen av dem trenger en oppfrisking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå