CrackaBoi Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har tenkt å koble ett webkamera til min server for så å få den til å laste opp et bilde hvert 30. sekund eller noe sånt, slik at jeg hvor som helst kan gå inn på en webside å se bilde av kåken. Fant et program som heter Webcam Watchdog< som vistnok skulle gjøre jobben godt. Er det noen som har noen erfaring med akkurat dette. Har dere tips å komme med? Finnes det andre gode programmer? Er det enkelt? Takk! Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg vil anbefale ConquerCam. Der kan du: - Kjøre en "live" webserver der folk kan trykke F5 for å se et "snapshot". (kan også settes opp med en side som oppgraderes eks. hvert 2. sekund). - Ta et bilde hvert f.eks. 10. sekund og laste dette opp på en FTP Husker ikke URLen, men du finner det lett ved å søke på Google Lenke til kommentar
snole Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 WebcamXP er et greit program. Kan kjøre på innebygd HTTP server, og har motion detector osv. Mulighet for username/password for å se. Og seff, mulighet for å laste opp til FTP. Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Gir ikke webcam dårlig bildekvalitet? Er ihvertfall det jeg har hørt mye av Noen som vet om et bra webcam som har bra bildekvalitet kanskje? Hadde vært kult å ta noen bilder live utover byen og vise dem på internett Lenke til kommentar
palh Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Gir ikke webcam dårlig bildekvalitet? Er ihvertfall det jeg har hørt mye av Noen som vet om et bra webcam som har bra bildekvalitet kanskje? Hadde vært kult å ta noen bilder live utover byen og vise dem på internett hvilken pris snakker vi her om ? Axis 205 ca 1800,- innebygget cameraserver full pakke kjempebra kamera. sjekk på denne siden dersom du vil vite mer om axis camera.. http://www.axis.com/products/video/camera/productguide.htm Endret 1. juni 2004 av palh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå