Gå til innhold

Hovedkort til Intel P4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke for at jeg har så ekstremt god peiling, men MSI er vel ikke noe særlig bra å satse på i denne sammenhengen?

har hatt to tre MSI kort selv, og de har så mye sikkerhets tull som gjør det helt inni rasset dårlig å klokke. seff skal du ikke klokke, så er det sikkert et greit hk, men det vet ikke jeg noe om....

Lenke til kommentar
ikke for at jeg har så ekstremt god peiling, men MSI er vel ikke noe særlig bra å satse på i denne sammenhengen?

har hatt to tre MSI kort selv, og de har så mye sikkerhets tull som gjør det helt inni rasset dårlig å klokke. seff skal du ikke klokke, så er det sikkert et greit hk, men det vet ikke jeg noe om....

Du har ikke god peiling, MSI lager veldig bra kort, har hatt selv deres hovedkort og var veldig fornøyd. Spesielt med deres MSI 865PE Neo2-PS som er lagt for overklokking

Endret av camxer
Lenke til kommentar

Du har ikke god peiling, MSI lager veldig bra kort, har hatt selv deres hovedkort og var veldig fornøyd. Spesielt med deres MSI 865PE Neo2-PS som er lagt for overklokking

er ikke dette et av de litt nyere hk'ene? har ingen peiling på disse (bortsett fra nforce3 som jeg såvidt har fått med meg er MSI??), men de gamle hk'ene jeg har fra MSI er skikkelig kjipe å klokke med :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...