Fixer'n Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Lurer på vilke ledninger som må kobles for at en gammel psu skal starte. den har 2 kontakter som skal på hovedkortett. Skal bruke den i en annen sammen heng en pc. edit skrive feil Endret 31. mai 2004 av Fixer'n Lenke til kommentar
snole Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 De endene med sorte ledninger på, skal settes mot hverandre. (hvis det er AT du snakker om.) Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kanskje denne guiden kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) De endene med sorte ledninger på, skal settes mot hverandre. (hvis det er AT du snakker om.) ja det er nok en "at" psu ja edit " at " Endret 1. juni 2004 av Fixer'n Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Kanskje denne guiden kan hjelpe deg? Nei den er gamlere en denne Lenke til kommentar
runetbj Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvis det er et AT powersupply så går det sansynlig ut en rund kabel med fire ledere (obs 230V) på mitt powesupply er det sort, brun, blå, og hvit. disse går til en av/på bryter Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Hvis det er et AT powersupply så går det sansynlig ut en rund kabel med fire ledere (obs 230V) på mitt powesupply er det sort, brun, blå, og hvit. disse går til en av/på bryter Ja det gjør det. men den starter ikke om jeg bare trykker på bryteren. Lenke til kommentar
runetbj Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvis powersupplyet ikke starter når du skrur på bryteren er det mulig at poweret er defekt, eller at den interne sikringen har gått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå