Mr.SS Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hei! Det er litt kluss i kabinettet med kabler o.l Og jeg har sett at venner av meg har slik "strømpe" som samler kabler Vet noen om hvor jeg kan få tak i det elns? takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Strips funker, men du kan også ta ein tur innom Microplex Endret 31. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Om du ikke har det, vil runde ide kabler bidra til å bedre luftgjennomstrømningen og fjerne noe av rotet. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 jeg finner ingen ting på microplex... linker elns? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 runde idekabbler som nevnt. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=116553&cks=PRL nettingstrømper har de vel på clas ohlson (krympestrømper?) men ddet beste er bare å feste kablene til hull i kabinettet, og det ultimate er å få dem på baksiden av hk platen Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Her finner du de Casemods-> kabelsamlere, kabelstrømper. hos Microplex Endret 3. juni 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå