Per_le Skrevet 31. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2004 trenger ny goop (kjølepasta) til vapochill.. hvor selger de det?? netconnection.no selger det men det er er dyrt.. noen andre steder som selger billigere?? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2004 kjøp deg Artic Silver 5. the best there is selges på www.microplex.no pluss mange andre steder Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Diablito: Til vapo må han ha goop som ikkje leder strøm. Vil tru at AS Cheramique eller kafan den heiter passar bra. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 www.microplex.no www.komplett.no selger dei kjølepasta.. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Diablito: Til vapo må han ha goop som ikkje leder strøm. Vil tru at AS Cheramique eller kafan den heiter passar bra. jeg trenger en som ikke leder strøm og ikke får kondens... har dere en direkte link ?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ASCMQ22G Her er ceramique. Du får den i mindre tube, men til vapo trur eg at du treng meir enn 2,5g. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ASCMQ22G Her er ceramique. Du får den i mindre tube, men til vapo trur eg at du treng meir enn 2,5g. er du sikker på om det går ann å bruke det til vapochill?? den kjølepastaen på den jeg fikk med på vapochillen stå at den ikke gir kondens eller noe.. (ps. er noob når det gjeller vapochill) Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Fårslår att du sender ein mail til Microplex.no eg. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Fårslår att du sender ein mail til Microplex.no eg. Je sendt mail til de men de vet ikke noe.. HELP Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Diablito: Til vapo må han ha goop som ikkje leder strøm. Vil tru at AS Cheramique eller kafan den heiter passar bra. Hvorfor i granskauen trenger du goop som ikke leder strøm, du skal jo bare ha goop på kjærnen da, ikke over hele hovedkortet... Og goop skal ikke hindre kondens, det har dere andre ting til, f.eks Neoprene og Dielektrisk Fett Endret 3. juni 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 hvis jeg ikke husker helt feil så fryser eller stivner AS 5 når det blir under -5 grader. og siden vapochill ligger på rundt -20 -25 er denne pastaen ubrukbar... Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Diablito: Til vapo må han ha goop som ikkje leder strøm. Vil tru at AS Cheramique eller kafan den heiter passar bra. Hvorfor i granskauen trenger du goop som ikke leder strøm, du skal jo bare ha goop på kjærnen da, ikke over hele hovedkortet... Og goop skal ikke hindre kondens, det har dere andre ting til, f.eks Neoprene og Dielektrisk Fett Hei du.. kan jeg bruke Dielektrisk Fett som goop til vaposhillen min?? Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 hvor finner jeg Neoprene ?? linken funker ikke..og jeg finner ikke den på netconnection... Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Dielektrisk fett er for å under prosessoren i socketen(høres veldig grisete ut, men er sant) for å forhindre kondens. Neoprene er under Vannkjøling -> Peltier Endret 3. juni 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Dielektrisk fett er for å under prosessoren i socketen(høres veldig grisete ut, men er sant) for å forhindre kondens. Neoprene er under Vannkjøling -> Peltier jeg vet det..kan jeg bruke på cpu kjernen og vapoblokken også?? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Nei, skal brukes varmeledende pasta mellom CPU og kjøleelement. Dielektrisk fett er ikke noen god varmeleder og det kommer allikavel ikke noe kondes mellom CPU og vapohode Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Nei, skal brukes varmeledende pasta mellom CPU og kjøleelement. Dielektrisk fett er ikke noen god varmeleder og det kommer allikavel ikke noe kondes mellom CPU og vapohode hvilket goop andbefaler du til cpu og kjøleblokken på vapochillen?? goopen må også tåle et par minus grader.. Endret 3. juni 2004 av Per_le Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Nei, skal brukes varmeledende pasta mellom CPU og kjøleelement. Dielektrisk fett er ikke noen god varmeleder og det kommer allikavel ikke noe kondes mellom CPU og vapohode hvilket goop andbefaler du til cpu og kjøleblokken på vapochillen?? goopen må også tåle et par minus grader.. silikon basert goop er vel å anbefale når det blir minus grader Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Nei, skal brukes varmeledende pasta mellom CPU og kjøleelement. Dielektrisk fett er ikke noen god varmeleder og det kommer allikavel ikke noe kondes mellom CPU og vapohode hvilket goop andbefaler du til cpu og kjøleblokken på vapochillen?? goopen må også tåle et par minus grader.. silikon basert goop er vel å anbefale når det blir minus grader noen du andbefaler?? helst fra microplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå