klikko Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg synes at det saa altfor plastikk ut ass Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ugh, enda mer plast!Hvor ble det av de stilrene og enkle kabinettene vi en gang hadde (LianLi for eksempel. Ikke at de er borte da)? Plastic fantastic! Plastik kan brukes til mye rart. Både stygt og fint Lian-Li for ever! Lenke til kommentar
torgros Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 engi med Rikky, men for ca 2 år siden ville jeg nok kjøpt noe lignende, var CS whore (Det er et kjent faktum at CS whores liker fredig modder (de fleste)) Jeg digger cs men har moddet mitt chieftec ganske heavy nå... Ikke stryk alle under en kam.. Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 *brekningsfornemmelser* Joda, smaken er som baken sier nå jeg Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Av en eller annen grunn tenker jeg slik nå jeg ser slike kabinetter "Lan, Fot, Gulv, Knus, F**N, kjøpe nyt og knuse det. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Begynner å bli lei av kabinetter laget av billig plast... Spesielt tøft var det heller ikke. Lenke til kommentar
Gomle Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 bestillte meg Reidmax-Cobra!!! tøøøøøft! Lenke til kommentar
abrj Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kan sikkert lagd noe bedre med en hammer, spiker og noen trefjøler... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 det var kanskje litt overmodda Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kan sikkert lagd noe bedre med en hammer, spiker og noen trefjøler... Lover u?? gleder meg til den workloggen?? morsomt om du hadde lagd det på under en time også! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 det var direkte nasty.... enig med bamsefar at få flere stilrene kabinett, kansje en produsent som kan utfordre Lian Li og presse ned prisene, det hadde vært fett det! Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg synes det var kult jeg, kanskje bitte litt i det drøyeste laget. Men,Men smaken er som baken delt på 2, eller noe sånt -LotuZ Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) delt I to faktisk! Endret 2. juni 2004 av king_pedersen Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 noe så grimt er det lenge siden jeg har sitt!!!!!!! Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg sier også ver sin smak. jeg ville ikke betalt noe for det der Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Et ord plastik. Jeg har et plastik ferdig modda kabinett (suntek) fra før av, og jeg har gått lei. Hvis du feks drar mye på lan må du forvente at det blir masse riper i plastiken, i tilegg er plastikk noe dritt å skjære i hvis du skal modde. Edit: plastik(k) er det med to k er? Endret 2. juni 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 engi med Rikky, men for ca 2 år siden ville jeg nok kjøpt noe lignende, var CS whore (Det er et kjent faktum at CS whores liker fredig modder (de fleste)) Jeg digger cs men har moddet mitt chieftec ganske heavy nå... Ikke stryk alle under en kam.. Om du ikke leste det hele så står det: "de fleste" det er ikke alle.. Det er jo litt forsell på CS spillere, slik som jeg spillt, 2-3CB matcher om dagen.. da hadde jeg ikke tid Nå spiller ja ka 1 gang i uka Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Lian Li 4 life, er jo mye tøffere med selvmodda kabineter Men sikkert bra hvis man er lat/ikke gidder og mode. For 1 år siden hadde jeg nok syntes det var drit fett, det viser jo hvor fort man kan gå lei av slike kabinetter Lenke til kommentar
pringles2k Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg synes ikke det kabinettet er så fint! Er jo bare en enkel mod av Chieftec mann! Venter på Raidmax Samurai jeg.. De er råe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå