Torjus Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Har dere sett det nye kabinettet på www.microplex.no til 895,00kr? Det er NAJS! : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCXWAR1BL Endret 31. mai 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Hver sin smak sier nå jeg... Å? , Jeg synes det var digg Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 engi med Rikky, men for ca 2 år siden ville jeg nok kjøpt noe lignende, var CS whore (Det er et kjent faktum at CS whores liker fredig modder (de fleste)) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jaja...fint nok. Minner litt for masse om Thermaltake....skal dei aldri slutte med den Xen? Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det var pent... til å være joggesko.. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 synes raidmaxen er penere og virker mer solid. Reflekser på et kabinett? Sykkel? Men det som var tøft var den temp måler tingen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tøffeste er jo å modde selv Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er det feitest tårnet jeg har sett, skal ha meg det når jeg sakl ha nytt tårn ass§! Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Når skal det slutte å være inn å kjøpe opphorete Chieftech kabinett..? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) For folk som ikke kan modde men likevel vil ha et "stilig?" kabinnet så gjør vel dette jobben like gott (eller ikke?) som alle andre ferdigmodda kabbiser? Personlig liker jeg best å ha et kabbinet med utviklingspotensiale får jo ikke noe kredd for å showe off et ferdimodda kab Endret 1. juni 2004 av zandro Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 enig med Zandro.. de som ikke kan/orker å modde selv må da få lov til å kjøpe no lysende og blinkende greier.. selv synes jeg helt plaint er fint men smaken er jo som baken Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ser ut som plastikkpose-plastikk den blåe greia i fronten og for stort vindu. Men jeg likte lysene i hjørnene i fronten. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg ville ikke hatt kabinettet om de så kastet det etter meg. Vist noen lurte på min mening lissom. *hate ferdigmodda* Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ugh, enda mer plast! Hvor ble det av de stilrene og enkle kabinettene vi en gang hadde (LianLi for eksempel. Ikke at de er borte da)? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 så ikke helt genialt ut det :-/ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Neeeeeeeeei... Tar heller et Lian Li for å si det sånn. Det kabinettet der var ikke mye vakkert. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har sett værre, men ville ikke kjøpt det der Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 engi med Rikky, men for ca 2 år siden ville jeg nok kjøpt noe lignende, var CS whore (Det er et kjent faktum at CS whores liker fredig modder (de fleste)) de fleste, men ikke alle! *plasert i bås fordi jeg spiller CS* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå