olejohan Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Eg har bygd mi eiga vannkjøling i PSU en min . MEn etter eg har lest gjennom foruma hær tåre eg ikkje å teste den med mi maskin. SO ka kan eg gjer for å få den til å starte? Eh har eit gammalt hovedkort men vill ikkje gjer det på den måten med det fyrste. Ole-Johan Lenke til kommentar
razer Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jumpstart den... Se i verktøykista under strømforsyninger.. Du skal kortslutte Pin 14 mot Jord Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Er det noken måte eg kan teste\måle straumforsyninga på? uten 230v for då kan d gå gale viss noke er feil... Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei! Det er nok ikke det, men har du gjort alt riktig og ordentlig så er det ikke noe problem. Se over under siden hvis du har vært ute med lodde bolten og se etter punkter der tinnet ha fløtet ut over andre punkter, de på over sidenen, er det noen koplsuttninger for å sjaket av kjølebolkken(e). Har du husket silikon skiven mellom transistorene og kjøleblokken? Har du gjort alt det der hadde jeg tort å sette den inn. Husk, det er sikring i psu og kursen er også sikkret. Mvh Magnus Kofoed Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Eg har hatt san mylla transistorane ja. So eg skal teste etter på. Takk for alle gode svar. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Har testa den med jump start og ein cd-rom. Fungerte kjempebra! so kan eg trykt sette den inn i mi nye maskin no eller må et ta fleire testa? Kva skal eg teste? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har testa den med jump start og ein cd-rom. Fungerte kjempebra! so kan eg trykt sette den inn i mi nye maskin no eller må et ta fleire testa? Kva skal eg teste? Er sikkert bare å sette den inn... men kan kanskje være en fordel å prøve med en litt større belastning også Prøv med å sette inn noen kraftige lamper eller no Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 skal ta noken pære da ja.... Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jepp... men ta noen på mer enn 2W da Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Håper du vet det, men pærene må være bilpærer eller.no, ikke bruk 230 volts:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå