Pufhead Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Vansklig og lage neppe hehe. Har allt jeg trenger her nå bare sån at du vet det det blir plexi hehe mye lettere og hontere med det Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hvor lite vann skal du ha i den? tenker på at du skal ha en skrå plexi plate i bunn for at vannet ikke skal bråke... og jeg tror du har underdimensjonert inverteren din litt... forikke å snakke om katoden... Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Hææ hva mener du med det iverteren og katoden skal lige i sit egent rom bak der vannet renner ned + det skal ikke komme noe vann inn til den Edit:Hvis du kommer her og klager på ossen jeg har laga invertern og katoden så får du gjøre det da det er det første bilde jeg noen gang har laga med det proge jeg lagde det bare for at jeg KUNE vise dere hvor jeg skal ha det så ikke byn og klag på det...... Endret 3. juni 2004 av MR-X666 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) jeg klager ikke, men det jeg tror han mente var at i følge måla på hele kassa så var dimmensjonen på katode og inverter feil. Endret 3. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 ja men jeg la det inn for at jeg kune vise dere hvor jeg hadde tenkt og sette det inn Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 oki.. men da er det ikke noe å bekymre seg får... har du noen uppdate bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå