Diablito2k Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) morn. nå som dvd brennere blir billigere og billiger, har jeg tenkt å kjøpe meg en... men siden jeg har 0 erfaring med de så søker jeg litt proff hjelp her.. så jeg lurte på om noen kunne finne meg en dvdbrenner som: koster under 1000,- som er stille under lesing som brenner + og - brenner helst i 8x hovedsaklig vil jeg at den skal være stille.. det er veldig viktig siden jeg skal se på film osv direkte fra en dvd på maskinen. på forhånd, takk Endret 31. mai 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 evt noen meninger om denne? den skal vist være både stille og rask Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Er jo 12 leser erfaringer på den i prisguiden da,har du lest de. En av de sier den er "ultra stille" . Har ikke prøvd den selv så jeg kan ikke verifisere utsagnet men.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 ok.. men er det noe poeng å vente på "dual layer" brennerene ? (til at de blir billigere) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 evt noen meninger om denne? den skal vist være både stille og rask Denne er stille. Har den selv og den er blandt de stilleste CD/DVD-brennerene jeg har hørt. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Denne er stille. Har den selv og den er blandt de stilleste CD/DVD-brennerene jeg har hørt. nice åssen er det å se film direkte fra en DVD o.l. ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Fungerer som normalt. Tenkte du på støy? Lite i den sammenhengen også. Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg har en nec 2500 akkurat nå, men anbefaler heller plextor 708..får den for rett rundt 1000 lappen nå... det finnes ikke bedre enn plextor Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Helt enig. Tester DVD-Brennere for www.cdfreaks.com og av de 17 DVD-Brennerene jeg har nå så er NEC ND-2500A klart den stilleste 8x brenneren. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 swag: supert arildjr: hvorfor plextor ?.. mener jeg leste at den bråkte veldig. OC-freak: hyggelig at noen som kan dette stakk innom som står litt over, så luerer jeg på om det er verdt å vente på "dual layer" brennerene som etter hw.no vil koste 1500,- og oppover (ca) ? og hva mener du om den Plextoren som nevnes til nesten 400,- mer enn nec'en ? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kan gjerne vente til slutten av Juni når NEC ND-2510A Dual layer kommer. Prisen blir ikke mye høyere enn for ND-2500A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå