Mafo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sender lysbilder Nokia annonserte i dag 3220, som er den nyeste ungdomstelefonen fra produsenten. Telefonen kan blant annet by på VGA-kamera, bevegelses-sensorer, samt muligheter for å sende en helt ny type meldinger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 stygg tlf!! hvorfor kan de ikke lage litt mer stilrene telefoner bare fordi det skal være ungdoms tlf... 32 og 3310 er mye penere. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 heh, jeg syntes den der var skikkelig kul jeg. Tror den kommer til å slå ann i julesalget i høst, vanvittig gode specs til lav pris Og tastene ser gode ut også. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Fjortissmobil til tusen Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg så den på nokia 3220 på nokia.com for ca.4-5 dager siden synns den var ganske kul Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Må si meg enig, synes denne telefonen var litt tøff og kul. Ikke det at jeg kommer til å kjøpe den selv, men at jeg anbefaler den til andre kan være meget mulig ja. Tror denne slår godt an når den kommer ut Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Denne så herlig ut! Ikke noe prakt-design, men virker som den er god inni! Ikke var den dyr heller. Kanskje Nokia kommer med et mer stilrent deksel til den og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg