Dogagon Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Når eg trykke meg inn på ein western digital disk eg har, så kjem det berre opp: "explorer.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." Dette gjeld berre denne disken og ikkje hoveddisken min. Og det skjer berre når eg brukar Win Xp Pro og ikkje når eg brukar Win server 2003. Klarte ikkje å finna noko problem med "diskbehandling" og med partition magic. Nokon som har vore borte i noko liknande eller har gode tips om korleis eg skal fiksa det, så tas det imot med stor takksamhet! Lenke til kommentar
hemo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Start -> Alle programmer -> Systemverktøy -> Diskscanning Sett hake for begge valga, og start (kanskje du må starta PCen på nytt) Legger Win2k3 ting på HDD1 som gjør at WinXP (som er installert på HDD0) krasjer ved lesing av HDD1? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Kor lang tid tar d å diskscanna ein 250 GB IDE-disk med sånn full diskscanning så skjer ved oppstart av maskina? Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Det tok no si tid vertfall. Ein times tid vertfall. Ser ikkje ut som om diskskanninga hjalp, kjem fortsatt opp slik "explorer.exe har et problem og må lukkes" feilmelding. Kan ikkje sjå at Win2k3 legg ting på HDD1. Kanskje 2 OS på same HDD gjer att det blir ein slags kræsj som gjer det? Nokon som har erfaring med liknande? Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Når slikt oppstår pleier jeg bare formattere... prøve å finne feilen er ofte håpløst ... Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Ja det blir vel til att eg må formatera disken, men da må eg først få meg ein plass å stasha 250 gb med data som eg ikkje vil tapa. Så eg skal vel kjøpe meg ein ekstern HDD på 300 gb tenke eg... hehe Lenke til kommentar
hemo Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ehh... det er ikkje sikkert det er noko gale med 250-disken din. Det er vel WinXP-installasjonen som har feil. Feilen ligg kanskje i regestry eller i ein eller annan fil i Windows. Reinstallasjon (eller fromatering) av disken med Windows vil setta alt opp med blanke ark. Det vil sikkert eleminera feilen, utat at du finn ut kva feilen var, liksom... Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Jo da. Tar vel å formatere den først og visst alt er i orden da så treng eg jo ikkje ta den 250 disken! Men visst eg velge "Mapper" og går inn 250 disken min slik, så funkar den faktisk. Så lenge eg ikkje går inn på "førstesida" på den disken, men rett inn på ei av undermappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå