MonkyBOY Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Har sjerm,tastatur,cd brenner og dvd stasjon lagde to forslag hvem gir best ytelse per korne link til excel dokument http://www.home.no/monkyboy/Ny%20PC%20max%204500kr.xls Funker AMD systemet? Eventuelt kom med forslag Endret 31. mai 2004 av MonkyBOY Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 gå for amd'en du, eg er ganske fornøgd med amd iallefall. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Amd en ser fin ut den til den prisen, men ser du har litt å gå på, bruk dette til et bedre skjermkort om du trenger det. Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 takekr for svar kom ikke noe email til meg så soory for at jeg svarer så treigtr passer AMD sammen? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Passer sammen det ja, men du bør være klar over at hovedkortet ikke støtter s-ata bare ide harddisker i tilfelle du en gang skal kjøpe flere harddisker. Du har nå uansett valgt en ide harddisk så dette skal gå greit. Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Helt erlig er Intel mer stabil og er det det noe spesielt man må gjøre i bios med Amd? den skal ikke yte så mye den er til noen i familien som kun surfer og tar bilder med digital kammera Er det mullig med dual cannel ram på amd? og gir det noe serlig ytelse forbedring? Endret 4. juni 2004 av MonkyBOY Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Helt erlig er Intel mer stabil og er det det noe spesielt man må gjøre i bios med Amd? den skal ikke yte så mye den er til noen i familien som kun surfer og tar bilder med digital kammera Er det mullig med dual cannel ram på amd? og gir det noe serlig ytelse forbedring? Det er en myte at intel er mere stabilt enn amd, det er ikke noe spesiellt i bios og dual channel gir ikke noen merkbar ytelses forskjell på socket a Endret 4. juni 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå