Tuzse Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Need for speed underground lan playing... Hvordan spille need for speed underground på lan går det eller? har et Program som lager server men vet ikke kossen andre kan joine den og jeg kommer ikke innpå den selv kan noen hjelpe meg? Endret 31. mai 2004 av Tuzse Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Prøv dette http://dl.gamecopyworld.com/dl.cgi?nfsu_lan.0.9.9!zip Start den som heter noe med server. Da er serveren oppe og går. Så starter alle som skal være med den som heter noe med client. Finn serveren ved å trykke på "find local servers", og rykk "use server". Da skal det fungere. Gjorde hvertfall det for meg. NFS oppfører seg akkurat som om den er på nett. Kompisen min derimot, fikk noe problemer... Så det er ikke helt stabilt da. Men jegh prøvde det med en annen kompis, artig:D Håper det funker for deg da Lenke til kommentar
Tarmos Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hva skal jeg gjøre etter jeg har trykket use hva skal jeg gå på? innpå nfsu eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå