Vooon Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er et helvete å velge én sang... men Elliott Smith - Between the bars Ubeskrivelig bra Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Beste sang? Vanskelig aa si... Den nyeste sangen jeg synes er bra er nok Beenie Man med Dude Eller har Linkin Park kommet med en ny bra sang: Somewhere I Belong og Lying From You Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Oasis - Wonderwall. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jethro Tull : Thick As A Brick Har vært sanseløst betatt av den låta/plata i 10 år Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tror jeg også må si Master of Puppets Er jo umuli å velge én sang da...kommer jo helt an på humør o.l. Syns f.eks. at sangen på P4 akkurat NÅ, Katie Melua - Close to crazyness, er veldig fin...og om dagen er Maroon 5 - This love en kongelåt. Dog er det døgnfluer... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) en god del bra som er nevnt her nå.... System of a Down - Aerials ahhhhhh, deilig musikk! Endret 2. juni 2004 av TLZ Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Oasis - Wonderwall. Det enkle er ofte det beste. Flippa kron\mynt om hva jeg skulle velge...oasis var uheldige Endret 2. juni 2004 av dub Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Within Temptation - Ice Queen Enig der. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Eller har Linkin Park kommet med en ny bra sang: Somewhere I Belong og Lying From You neh, den er ikke akkurat orginal. og blitt litt klissen, bra sang... men lagt i fra den beste. Spør noen om 20 år om de har hørt den.... tviler på at det er noen som husker den... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 HELT enig i at dette er et umulig å svare på... Vi har en rekke artister/komponister som alle har opptil flere kandidater, vi nevner: - Bob Marley - Stevie Wonder - Sting - Lennon/McCartney - Dire Straits - Mozart - Simon & Garfunkel - Händel - Leonard Cohen - Johny Cash - Gershwin - Beethowen - Jethro Thull - Louis Armstrong - Frank Sinatra - Queen - Peter Gabriel - J. S. Back - Björk Alle disse, og sikkert mange flere jeg ikke kommer på har etter min mening skrevet sanger som kvalifiserer til tittelen "verdens beste". Å velge en sang mener jeg er å misforstå hva musikk handler om. Kort og godt patetisk. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Alle disse, og sikkert mange flere jeg ikke kommer på har etter min mening skrevet sanger som kvalifiserer til tittelen "verdens beste". Å velge en sang mener jeg er å misforstå hva musikk handler om. Kort og godt patetisk. Du kan jo plukke ut en av dine favorittsanger då. du trenger ikkje å vere så firkanta på det. Er enig i det du seier stort sett, men å kalle det patetisk blir å dra det litt langt. Alle kan klare å plukke ut en av sine favorittsanger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Selv mener jeg at det er Dream On som er best, med Wonderwall, Bridge over troubled water og stairway som er "da shizit" Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg prøver meg med en norsk gruppe jeg: Minor Majority med albumet Up For You & I, og låten Wonder If She Knows. Hele albumet er kanon, men en må velges ikke sant? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Led Zeppelin - Stairway to Heaven Enig Lenke til kommentar
kiske Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hearts on fire - Hammerfall!!!! knalltøff sang!!! skikkelig heavy-metal-låt!!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Led Zeppelin - Stairway to Heaven Uten tvil Mest geniale sangen som er skrevet... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Vital Remains- Dechristianize og Led zeppelin -Stairway to heaven Endret 14. juni 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hmm har så mange favoritter i forskjellige sjangrer, så jeg får dra metall-favoritten In Flames - December Flower En all-time-high har jeg ikke, da jeg har et litt delt forhold til forskjellige sjangere, de mikses liksom ikke heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå