Nexor Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Vel... Topic sier alt. Hvilken sang synes DU er den beste sangen som er laget?? Nevn bare en... Jeg synes Marc Dawn - Expander er den beste sangen! Endret 31. mai 2004 av Nexor Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 For eksempel: Borknagar - Colossus Emperor - Towards The Pantheon Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 RATM - Bullet in the head (verdens tøffaste break inni den låten der) og nei...eg tuller ikkje....det ER verdens tøffaste break inni den låten der. I tillegg gjer Morello ting med gitaren en sjøl berre kan drømme om...sjuke sjuke mann.. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) beste? pga tekst eller spillinga, eller kompromis? Goo goo dolls - Iris pga teksten er hinsides bra, best i grunn, og spillinga er særdeles høyt oppe også HENRIKMAIN : topic, den beste, ikke to, ikke tre eller topp fem, den beste!, Skjønner? Endret 2. juni 2004 av dub Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja, jeg skjønner utmerket godt hva trådstarter er ute etter. Dog finner jeg det umulig å velge kun én sang Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 RATM - Bullet in the head (verdens tøffaste break inni den låten der) og nei...eg tuller ikkje....det ER verdens tøffaste break inni den låten der. I tillegg gjer Morello ting med gitaren en sjøl berre kan drømme om...sjuke sjuke mann.. Må si meg enig i akkurat det, knallbra låt. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Dire Straits - On every street. Innspillingen er av meget høy kvalitet, samtidig som melodien og teksten er en nytelse å høre på. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 The Smiths - Heaven Knows I'm Miserable Now Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Elton John - Your Song Enkelt genialt (elsker den teksten, samt at melodien er überfin) (Ellers kan også "Elton's song" med samme artist være noe ) Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Aerosmith - Dream On Damn straight! Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 beste? pga tekst eller spillinga, eller kompromis? alt... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Dream Theater - A Change of Seasons Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 TinDrum - Drums of war, den er ihvertfall det per i dag. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Led Zeppelin - Stairway to Heaven Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja, jeg skjønner utmerket godt hva trådstarter er ute etter. Dog finner jeg det umulig å velge kun én sang Enig Men kansje Metallica- Master Of Puppets Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har ikke sjangs på å velge ut èn sang..! Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Within Temptation - Ice Queen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå