Cucum(r) Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kom over den siden for lenge siden da jeg hadde et skoleprosjekt om Hitler. HELT sykt! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hehe, aldri bestilt derfra Fortell fortell ! Nå har jeg selvfølgelig rotet den bort. Men i korte trekk så er det " here is your fucking receipt!" osv osv. Under returdelen står det noe om at du ikke bør prøve å returnere noe, da vil du angre på det (hvis jeg ikke husker feil) Skal se om jeg finner den. Har sinnsykt lyst til å bestille noen derfra.. Men jeg hater å bestille klær jeg ikke har prøvd på forhånd (HATER tskjorter som ikke sitter passe). Mye porto måtte du betale? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har sinnsykt lyst til å bestille noen derfra.. Men jeg hater å bestille klær jeg ikke har prøvd på forhånd (HATER tskjorter som ikke sitter passe). Mye porto måtte du betale? Det står nok på siden. Men det var ganske gunstig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå