Suppelars2k Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) http://www.jesusishitler.com/ Genialt. "Both Jesus and Hitler are hypocritical closet homosexuals. Both expressed extreme hatred towards gays, yet have both been caught on tape giving Batman a blowjob." "Myth: Niether Jesus nor Hitler ever employed groups of goblins as assasins. Fact: Jesus and Hitler BOTH employed groups of goblins as assasins." "Jesus and Hitler have never been spotted in the same place." Endret 31. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hvor finner du disse greiene? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg er nå iallefall overbevist Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 haha genialt "-Mein Kampf is the sequel to the Bible" Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg er nå iallefall overbevist Me too Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 den har vert oppe i søppel før en gang tror jeg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Hvor finner du disse greiene? Tror det er best å ikke vite det Endret 31. mai 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Den er ganske gammel, men fortsatt like morsom som den var den gang Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jepp, det endelige beviset. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hitler var ingen dum mann. Riktignok ble han en smule overkill etterhvert, men klok, det varn! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hitler var jo uber smart men ikke helt god i hode vist du skjønner, hevnet han seg ikke på jødene for at han ikke kom inn på en god jødeskole (han var kristen) eller noe sånt Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Ironien i hele historien der var jo at de han likte (altså de som var den perfekte gjenspeilingen til den ariske rase; bondt hår, blå øyne, etc etc) var det tvert motsatte av han selv. Han var liten, lubben, mørk i både hår og øyne. Men jeg sier bare: PS: Sinnsykt fet side, mange bra shirts Edit; nå som vi først er i gang med både jesus og hitler: Endret 31. mai 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
R.S.S Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Haha. Det morsomste er nesten å se på alle hat-mailene han som har lagd siden får. Vet ikke om folk bare kødder eller om de virkelig ikke tar ironien, uansett morsomt å lese: DUDE YOU ARE A MOTHER FUCKING FAGGOT! GOD SENT HIS OWN SON TO DIE ON THE CROSS FOR YOUR SINS AND HERE YOU ARE CALLING HIM HITLER! WHAT KIND OF MOTHERFUCKING DUMB FUCK ASS CUNT WAD ARE YOU?!?! YOU ARE GOING TO BURN IN THE FIERY CHASM KNOWN AS HELL FOR THE REST OF ALL ETERNITY YOU STUPID DUMBFUCK!!! YOU WILL BURN IN HELL! THERE IS NO WAY JESUS COULD BE HITLER DUMBFUCK! ABOUT 2364518236519243517345 YEARS APART FAGGOT!!!! YOU SUCK NUTSACKS YOU FLAMING FAGGOT!!! Og han svarer: Wow, you really suck at life. Follow the following 4 steps to be promoted from shithead to douchebag. 1. No matter what you say, if your e-mail is in all capslock, you are wrong. So stop it. 2. Exclamation points, no matter how many you use, do not make you any more right. Give it a rest. 3. Get some more creative words than 'faggot' and 'dumbfuck' you frothy mixture of astroglide, semen, and fecal matter that is all too often a byproduct of unadulterated anal sex. (aka Santorum) 4. Bitch, shut the fuck up and go make me a sandwhich. Lenke til kommentar
kenny Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Laughing my ass off. Hatmailene hans er god nattunderholdning. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 http://www.tshirthell.com/ PS: Sinnsykt fet side, mange bra shirts Jeg vet. Bare fakturaen de sender med skjortene er jo verdt en bestilling Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ironien i hele historien der var jo at de han likte (altså de som var den perfekte gjenspeilingen til den ariske rase; bondt hår, blå øyne, etc etc) var det tvert motsatte av han selv. Han var liten, lubben, mørk i både hår og øyne. Akkurat sånn som han Vigrid-leder-typen, i tilleg så ser han ut som en togulykke.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 http://www.tshirthell.com/ PS: Sinnsykt fet side, mange bra shirts Jeg vet. Bare fakturaen de sender med skjortene er jo verdt en bestilling Hehe, aldri bestilt derfra Fortell fortell ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Vel, det kan stilles spørsmål ved hvor smart Hitler var personlig. Det var et svært apparat bak ham, og de største genitrekkene er nok ikke HANS genitrekk. Men mannen var en god taler, en god nikkedokke. Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Q: How do you know that Jesus and Hitler enjoyed pineapple on their pizza?A: We typed "What do Jesus and Hitler like on their pizza?" into Google, and it came back with pineapple. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hehe, aldri bestilt derfra Fortell fortell ! Nå har jeg selvfølgelig rotet den bort. Men i korte trekk så er det " here is your fucking receipt!" osv osv. Under returdelen står det noe om at du ikke bør prøve å returnere noe, da vil du angre på det (hvis jeg ikke husker feil) Skal se om jeg finner den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå