Gå til innhold

Jesus is Hitler.

Anbefalte innlegg

http://www.jesusishitler.com/

Genialt.

"Both Jesus and Hitler are hypocritical closet homosexuals. Both expressed extreme hatred towards gays, yet have both been caught on tape giving Batman a blowjob."

"Myth: Niether Jesus nor Hitler ever employed groups of goblins as assasins.

Fact: Jesus and Hitler BOTH employed groups of goblins as assasins."

"Jesus and Hitler have never been spotted in the same place."

:D

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ironien i hele historien der var jo at de han likte (altså de som var den perfekte gjenspeilingen til den ariske rase; bondt hår, blå øyne, etc etc) var det tvert motsatte av han selv. Han var liten, lubben, mørk i både hår og øyne. Men jeg sier bare:

a192.gif

PS: Sinnsykt fet side, mange bra shirts :green:

Edit; nå som vi først er i gang med både jesus og hitler:

a127.gif

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar

Haha. Det morsomste er nesten å se på alle hat-mailene han som har lagd siden får.

Vet ikke om folk bare kødder eller om de virkelig ikke tar ironien, uansett morsomt å lese:

DUDE YOU ARE A MOTHER FUCKING FAGGOT! GOD SENT HIS OWN SON TO DIE ON THE CROSS FOR YOUR SINS AND HERE YOU ARE CALLING HIM HITLER! WHAT KIND OF MOTHERFUCKING DUMB FUCK ASS CUNT WAD ARE YOU?!?! YOU ARE GOING TO BURN IN THE FIERY CHASM KNOWN AS HELL FOR THE REST OF ALL ETERNITY YOU STUPID DUMBFUCK!!! YOU WILL  BURN IN HELL! THERE IS NO WAY JESUS COULD BE HITLER DUMBFUCK! ABOUT 2364518236519243517345 YEARS APART FAGGOT!!!! YOU SUCK NUTSACKS YOU FLAMING FAGGOT!!!

Og han svarer:

Wow, you really suck at life. Follow the following 4 steps to be promoted from shithead to douchebag.

1. No matter what you say, if your e-mail is in all capslock, you are wrong. So stop it.

2. Exclamation points, no matter how many you use, do not make you any more right. Give it a rest.

3. Get some more creative words than 'faggot' and 'dumbfuck' you frothy mixture of astroglide, semen, and fecal matter that is all too often a byproduct of unadulterated anal sex. (aka Santorum)

4. Bitch, shut the fuck up and go make me a sandwhich.

:laugh:

Lenke til kommentar
Ironien i hele historien der var jo at de han likte (altså de som var den perfekte gjenspeilingen til den ariske rase; bondt hår, blå øyne, etc etc) var det tvert motsatte av han selv. Han var liten, lubben, mørk i både hår og øyne.

Akkurat sånn som han Vigrid-leder-typen, i tilleg så ser han ut som en togulykke..

Lenke til kommentar
Hehe, aldri bestilt derfra :D Fortell fortell !

Nå har jeg selvfølgelig rotet den bort. :thumbdown: Men i korte trekk så er det " here is your fucking receipt!" osv osv. Under returdelen står det noe om at du ikke bør prøve å returnere noe, da vil du angre på det (hvis jeg ikke husker feil) :D

Skal se om jeg finner den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...