Gå til innhold

Litt om NV45 hos Anandtech

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som en molex.

Ser ikke ut som en molex i det heletatt...

Men som sagt dette er helt sikkert bare en tidlig engineering sample...

Noen som vet når NV45 skal komme?

Hvis det er iløpet av året høres det ut som om jeg skal vente på PCI-Express, Socket 939 og NV45 :dribble: Stakkars lommebok... :scared:

Lenke til kommentar

Det er bare et 3x2 inntak pga av pciex . var vel rundt 85 watt man kan dra ut av pciex .

Glare at the card even more and you'll see that the card only has one power connector and it's not a standard power connector at that. The new NV45 connector is a 3 x 2 power connector, definitely not one we've seen on any other component before

Fra Anandtech

Heh . Mange som har en slik utgang på psuen sin ? . Hvor har det blitt av bridged løsningen til nvidia ?

True to their word NVIDIA have dropped the second connector on the card, however something which does raise doubts in our minds is the fact they now have a 3*2 connector on the card instead of a normal 'molex' connector.

This is, in theory forcing consumers to buy a new PSU to feed this - the reason for the power connector change is to give 4 12 volt feeds to the card

Fra Hexus

Endret av Troggen
Lenke til kommentar
Raptor,31/05/2004 : 22:01]
Jeg sikler mer av det nederste bildet på denne linken. Det er en PCI-Express versjon av X800  :dribble:

Det gjør ikke jeg... Tror nok NV45 kommer til å feie over R42x

Bør nok heller håpe på ATi sin neste refresh av R42x (R3xx)

x880 er pci versjonen av x800 . Eller r423

Endret av Troggen
Lenke til kommentar
Raptor' date='31/05/2004 : 22:01']
Jeg sikler mer av det nederste bildet på denne linken. Det er en PCI-Express versjon av X800  :dribble:

Dummeste jeg har hørt. Med tanke på at X800XT er bedre enn NV40 på dette tidspunkt tar jeg din påstand med en klype salt :p

Lenke til kommentar

Jeg tror uten tvil NV45 vil knuse R420/423.

Men ATI sin reelle konkurent til NV45 blir R480, som med høyere klokkefrekvenser vil yte på linje med NV45.

Hva vil NV45 hete? 6900ultra?

Hva vil R480 hete? X800 XT PE?

Lenke til kommentar

Herregud hvor folk whiner på dette forumet. Når dere ikke engang har fått fatt i verken 6800 serien eller x800 serien enda så trenger dere vel ikke å begynne å prøve å krangle om kort som ikke er å få tak i på mange mnder. og som dere ikke har sett tester på enda Det er blir bare for dumt, ja rett og slett 14is. Få dere først de korta jeg nevnte innledningsvis før dere starter med synsinga. De yter mer enn godt nok for alle dagens spill og når den tid kommer så får vi se på ytelsen på de nye korta.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...