sanyar Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har noen hatt problemer med Zalman 7000A-CU pga vekten? Med sine 773g er den jo 323g over spesifisert maksimumsvekt til Athlon 64 (450g). Det samme er tilfelle for P4, mens socket A er spesifisert til en enda lavere vekt. Jeg har allerede bestilt kjøleren og jeg skal slå meg til ro med den, men jeg vil høre om noen har noen forholdsregler å komme med. Jeg flytter den meget sjelden (bare en 2-4 ganger i året). Når den står stille så er det vel ikke noe problem. Det er vel først når man flytter pcen at det kan bli et problem? Men da må man vel i tilfellet slenge den litt rundt om det skal bli skader på hovedkortet/cpuen? Nå skyter jeg litt i løse luften for jeg vet ikke helt hva den reelle faren ved den økte vekten er, men jeg håper da at noen kan opplyse meg litt Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Finn en ting som du bindre rundt den og fester i "taket" i kabinettet. Så tar du kanskje vekk litt av "trykket/tyngden" til hovedkortet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg hadde en kjøler på litt over 900gram som var festa med klips i plast-sokkelen på et P4-HK. Satt som støpt, men passa på å ha kabinettet i ro. Og frakta alltid kabinettet liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå