BoardkilL Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det har nær blitt en årlig foreteelse, utgivelsen av et nytt spill i Colin McRae Rally-serien. En stund tilbake annonserte Codemasters at 2004 ikke blir noe unntak. Allerede i september ligger det an til neste runde. Les artikkelen her Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Synes forsatt rallisport challenge ser bedre ut Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 er ikke så veldig spent,synes cmr 2 var best. kunne være mye mere justeringer på bilene,holder ikke bare med noen mye baner og spillmoduler.. halve moroa er jo og sette opp bilene selv,kunne velge mellom flere. men liker asfalt-race mest og mye speed,og det finner man neppe i et rallyspill.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Høres spennende ut med den karriere modusen. Første gang jeg gleder meg til et Colin spill siden treeren, som vart en diger skuffelse... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jobbes det ikke offisielt med en PC versjon? Trodde de viste frem PC versjonen på E3 jeg. Spillet stod på lista over spill som var bekreftet at skulle vises på E3. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Idiotisk å ikke kunne lage spill som offisiellt ikke kommer på pc før konsollversjonene.. ett mye diskutert tema, men alikevel.. porting er ikke akkurat noe som gjør spillene eller spillerne bedre... bah..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg