Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Klarer dere virkelig ikke å overse noen skrive feil? Skrivefeil. Evige toer, er det ikke sånn man sier? Too late Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ooohhh! Dere er så smarte! Klarer dere virkelig ikke å overse noen skrive feil? Da er det faktisk dere som har et problem... Orddelingsfeil er et STORT problem, og det å kreve at ting er korrekt på teksting av filmer er ikke for mye forlangt. Merka også orddelingsfeil i innlegget ditt Mitt tips til folk som sliter med det: Les igjennom det du har skrevet, man hører at det blir feil med f.eks spise stue, man sier jo spisestue. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 .. med mindre man faktisk skal spise stuen sin. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg sjønner at det bare er erting...men...fra spøk til revolver: Jeg begynner og bli lei all denne klagingen, det er allti en eller annen tråd som handler om skrivefeil oppe! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 .. med mindre man faktisk skal spise stuen sin. Ja, det er sant, men tror ikke det skjer så ofte. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg er faktisk litt redd for å poste i slike tråder... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Orddeling er ikke vanskelig, som sagt tidligere, les igjennom det du har skrevet høyt Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 .. med mindre man faktisk skal spise stuen sin. ... eller tisse på egen hånd. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Orddelingsfeil er et STORT problem Det er ikke bare i film tekster det er et problem med orddeling. Det er ganske utbredt blandt ungdomsskoleelever og elever på vidregående også. Det norske språket er på tur å bli ødelagt edit: leif forfølger meg Endret 5. juni 2004 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det norske språket er på tur å bli ødelagt Blame teh SMS!1!1!1! Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er ganske utbredt blandt ungdoms skole elever og elever på vidregående også. Det norske språket er på tur å bli ødelagt Ungdomsskoleelever. Det norske språket forfaller. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Orddeling er ikke vanskelig, som sagt tidligere, les igjennom det du har skrevet høyt Hvis man skriver noe langt nede, for eksempel på en vegg... hva gjør man da? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Orddeling er ikke vanskelig, som sagt tidligere, les igjennom det du har skrevet høyt Hvis man skriver noe langt nede, for eksempel på en vegg... hva gjør man da? Man sørger for å ha rent mel i posen. Man dropper tre punktum etter hverandre, for: Tre punktum markerer nøling eller uavsluttet periode eller ord: Han er vel ikke …? (mellomrom foran første punktum når ord er utelatt). Hva f… gjør du her? (ikke mellomrom foran første punktum når bokstaver er utelatt). I tillegg sørger man for å starte med stor forbokstav etter punktum. DET gjør man da. Endret 5. juni 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er ganske utbredt blandt ungdoms skole elever og elever på vidregående også. Det norske språket er på tur å bli ødelagt Ungdomsskoleelever. Det norske språket forfaller. Shit Happens Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er ganske utbredt blandt ungdoms skole elever og elever på vidregående også. Det norske språket er på tur å bli ødelagt Ungdomsskoleelever. Det norske språket forfaller. Shit Happens Men som oftest prøver folk å gjøre sitt beste for å forhindre at nettopp shit happens. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Drit i sutringa da... Dere gjør det bare verre for dere selv. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Så filmen i går. Bra film, terningkast 4 fra meg. Jeg bryr meg vanligvis ikke om skrivefeil, men det var mildt sagt irriterende med alle feilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå