Gå til innhold

Software power off - Slå av maskin etter backup

Anbefalte innlegg

Har en tapestreamer som jeg bruker til backup (Onstream DI-30). Som backup-software bruker jeg 1Safe Echo. Husker ikke versjon i faten. Dette er en oppgradering av den programvaren som fulgte med streameren (Onstream Echo). For de interesserte: Rettighetene til Echo-softwaren ble kjøpt av 1Safe, og de nyere versjonene heter derfor 1Safe, ikke Onstream.

Originalt kjørte jeg denne streameren på en Windows 98 maskin med Onstream Echo software, og tok backup mandag-fredag. Jeg puttet inn backuptapen om kvelden, og den tok backup kl. 23, og slo seg av når den var ferdig.

Nå har jeg oppgradert og flyttet den inn i en Windows 2000 Pro maskin. Har lastet ned 1safe Echo (Onstream Echo var ikke W2k kompatibelt), og satt opp backuprutinene (man-fre kl. 23 osv).

Problemet er at maskinen ikke slår seg av når backupen er ferdig. Når jeg setter opp backuprutiner, er det en avkryssningsboks for "Power off when finished", men den er "svartet ut", og jeg kan ikke krysse den av.

Jeg har finlest dokumentasjonen, og det eneste som står et at den funksjonen kun er enablet på datamaskiner som støtter "Software Power Off".

Noen som vet hvordan jeg kan slå på "Software Power Off" i Windows 2000?

På forhånd takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...