Simi Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hu eine dama som sitter å snakker i N.E.R.D er sykt irriterande, hu klarer jo så vidt å snakke!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hu eine dama som sitter å snakker i N.E.R.D er sykt irriterande, hu klarer jo så vidt å snakke!! Kremt... Har du lest gjennom denne tråden? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Kan være litt lurt, for det ser litt "dumt" ut når du sitter å gjentar det andre har allerede sagt ørten ganger. Bare et vennlig tips. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Battlefield sendinga var bra, men det er lov å bruke navna på programleiarane, ikkje kalle dei ved nick...syns det blei litt dumt. Ellers gjorde programleiarane ein god jobb, samanlikna med dei andre programleiarane var det jo kjempe! Live sending av spel er morro, satt oppe til 5 i natt å såg på Endret 29. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Battlefield-sendingen var KNALLBRA! Eneste jeg og kameraten min ble skikkelig skuffet over var da dere forklarte "tickets!" Altså, hvis man ALDRI har spilt Battlefield så ser man ikke på sendingen. Easy as that. Og hvis det allikevel er tilfelle så kan dere bare GLEMME å forklare det over TV, det må oppleves selv. Det var greit nok med spawn-camping eller hva det nå heter i BF1942, siden det bare tok et par sekunder å forklare samt at visse interne ord kan bli brukt som de som ikke er helt inne i miljøet forstår 100%. Og selvsagt bruk av ordet "biletter" for tickets. Please, kall det heller bare for tickets. Noen ord egner seg ikke bra på norsk i visse sammenhenger Kan vi vennligst få vite hvor mange tusen som så på sendingen forresten? Og lignende turneringer hadde vært utrolig rått. CS; BF:V, BF1942, Ut2k4, C&C Generals og så videre. Og hvorfor fikk dere bare så begrenset med "sendetid" siden dere kun var på web? Studioet som måtte leveres tilbake? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ved en tilfeldighet(nesten, fant link på komplett.no) snubla jeg inn på den battlefield sendinga, og jeg synes faktisk det var ganske bra da. Eneste minuset var at de brukte nick på kommentatorane, det er ikke noe som ikke fungerer bra synes jeg. Men når jeg da med overlegg klikka på en av de andre programma banna jeg det programmet helt, makan til lappverk men som sagt den battlefield sendinga var bra Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Gode nyheter for dere som likte det er jo at gutta håper på å få til flere slike greier. Jeg anbefaler de som er interesserte å besøke oss på Battlefield.no, hvor du finner mer informasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå